رئیس اداره‌ی ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران

مضامین آزاد سرودهای دانش آموزی ویژگی خاص جشنواره هنرهای آوایی است

رئیس اداره‌ی ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران گفت: عدم محدود کردن گروههای سرود دانش آموزی به بروز ایده های آنان می انجامد.

کد مطلب: ۴۸۹۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، نقی شادمان در حاشیه سی و چهارمین دوره از مسابقات هنرهای آوایی دانش آموزان مازندران، حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی به همراه مربیان را فرصتی مناسبی برای ظهور نبوغ و استعداد دانش آموزان دانست و گفت: برگزاری مسابقات هنرهای آوایی گامی رو به جلو در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش است.

معاون هماهنگی و رئیس اداره‌ی عملکرد آموزش و پرورش مازندران نحوه برقراری ارتباط میان افراد را یکی از معضلات جدی جامعه قلمداد کرد و گفت: شرکت در این نوع مسابقات و جشنواره ها دانش آموزان را به سمت ارتباط صحیح سوق می دهد چراکه برقراری ارتباط در اینجا با هنر کلامی آمیخته می شود و یادگیری برقراری ارتباط صحیح زمینه رشد و تعالی دانش آموز را فراهم می کند.

وی به حضور مقطع ابتدایی برای نخستین بار در سی و چهارمین دوره مسابقات هنرهای آوایی نیز اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به سن پایین این دانش آموزان، حضورشان می تواند زمینه ساز برقراری ارتباط با گروههای همسال خود باشد.

شادمان با اشاره به عدم محدود کردن گروههای سرود در ارائه محتوای شعر و موسیقی گفت: این اتفاق به بروز ایده های دانش آموزان در انتخاب مضامین شعر کمک می کند.

این مسئول یکی از اهداف آموزش و پرورش را ایجاد علاقه و انگیزه در میان کارشناسان حوزه کودک و نوجوان عنوان کرد و افزود: بر آنیم تا به مباحث فرهنگی به صورت ریشه ای توجه داشته باشیم که حضور مقطع ابتدایی در این مسابقات نیز اقدامی برجسته در این راستاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار