دانشگاه فرهنگیان مکمل و هیات اندیشه ورز آموزش و پرورش است

اصفهان (پانا)- سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: دانشگاه فرهنگیان نیاز به نگاه ویژه و جامع مسئولین حاکمیتی دارد و این نگاه باید روندهای پیشرفت دانشگاه را تسهیل نماید تا فرایند تربیت معلم متعالی تر شود.

کد مطلب: ۸۹۸۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان مکمل و هیات اندیشه ورز آموزش و پرورش است

شهرام عروف زاد سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان اصفهان عنوان کرد: دانشگاه فرهنگیان در استان اصفهان با با ظرفیت بالا وارد عمل شود تا بتواند کبود معلمان برای آموزش و پرورش استان را رفع نماید.این هدف بزرگ نیازمند زیرساخت های زیادی است که مهم ترین آن موضوع فضاهای آموزشی میباشد،فضا های موجود فرسوده است و ظرفیت کافی را ندارد.

وی اظهار کرد: ارتباط بین دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش بسیار خوب و مکمل یکدیگر هستند و دانشگاه فرهنگیان هیئت اندیشه ورز آموزش و پرورش میباشد لذا باید حمایت های خوبی از این دانشگاه که مورد حمایت رهبری است صورت بگیرد.بهره گیری از ظرفیت بودجه و حمایت های فرمانداری حتما در راستای دستیابی به اهداف و رفع مشکلات کمک مطلوبی برای دانشگاه خواهد بود.

عروف زاد افزود: هر کمک و سرمایه گذاری در دانشگاه فرهنگیان صورت بگیرد در واقعا کمک به جامعه و پربار شدن فرهنگ ودانش جامعه است و بازخورد آن را همه ارکان کشور به طور ملموس حس خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار