همزمان با هفته تربیت اسلامی:

مدیر آموزش و پرورش دیواندره با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد

دیواندره(پانا)-مدیر آموزش و پرورش به همراه معاون پرورشی و فرهنگی، کارشناس روابط عمومی و یکی از معاونین پرورشی مدارس و همزمان با هفته تربیت اسلامی با امام جمعه شهرستان دیواندره دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۹۸۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش دیواندره با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیواندره به همراه معاون پرورشی و فرهنگی، کارشناس روابط عمومی و یکی از معاونین پرورشی مدارس و همزمان با هفته تربیت اسلامی با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

حاج ماموستا مرادی در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی اظهار داشت: در حالی امروز جاذبه های زندگی دنیویی بیش از پیش خود نمایی می کند؛ خوشبختانه مربیان و معلمان اهل عبادت بوده و به دنبال سعادت اخروی هستند.

ماموستا مرادی خودسازی را وظفیه مهم و رسالت اصلی مربیان امور تربیتی دانست و گفت: متولیان تربیت در مدارس باید اول به دنبال خوسازی باشند تا بتوانند تولدی دوباره در دانش آموزان ایجاد کنند.

وی با بیان این مطلب که دشمنان همواره درصدد اند که دانش آموزان را از تربیت اسلامی دور کنند؛ از مربیان پرورشی مدارس خواست در تربیت و تزکیه دانش آموزان جدیت و اهتمام لازم را داشته باشند.

امام جمعه دیواندره هم چنین بر ایجاد بصیرت باطنی و بیداری قلب های دانش آموزان توسط مربیان تربیتی تاکید کرد و گفت: معلمان نیز باید در کنار پرداختن به موضوع آموزش، پرورش، تربیت و اخلاق را به آنان بیاموزند.

وی در پایان سخنانش غفلت را موجب ویرانی اساس فکر و فرهنگ دانست و خطاب به مربیان پرورشی گفت: نباید برای پرورش دانش آموزانی که در اختیار شماست غفلت کرد چراکه با غفلت شما این نوجوانان گرفتار دست افراد ناصالح خواهند شد .

گفتنی است در پایان این دیدار لوح یادبودی به رسم تقدیر به ایشان اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار