رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

الگوی تربیتی اسلام در جامعه امروزی مغفول مانده است

ارومیه (پانا)- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ‌حضرت فاطمه الگوی جاودانه است.

کد مطلب: ۸۹۷۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
الگوی تربیتی اسلام در جامعه امروزی مغفول مانده است

علی اکبر گروسی در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه وروز مادر که در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد افزود: ‌حضرت زهرا درهمه جهات ازجمله همسرداری،‌ تربیت فرزند و داشتن بینش اجتماعی الگوی جاودانه هستند.

وی بااشاره به اینکه جایگاه ومنزلت حضرت زهرا تاکنون ناشناخته مانده است تصریح کرد: ‌فضایل ومنزلت حضرت زهرا دارای زوایای پنهان است و پیامبر (ص) ‌ایشان را سرور زنان عالم نامیده و جایگاه توصیف ناشدنی برایشان وصف کرده اند.

گروسی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه الگویی برای همه جهانیان هستند خاطرنشان کرد: فاطمه زهرا (س) دارای مرجعیت علمی است و از ایشان نقل حدیث شده و خطبه های ارزشمندی درحد امام بیان شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه والدین در تربیت فرزندان در شرایط فعلی بامشکل مواجهند ادامه داد: درشرایط فعلی که فضای اجتماعی سم پاشی می کند هیچ نسخه ای جز اینکه از حضرت فاطمه الگو بپذیریم وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ‌متاسفانه جامعه از الگویی تربیتی اسلام غفلت کرده و تربیت فرزندان با تهدید روبرو است بنابراین مادران وظیفه ای سنگینی در تربیت صحیح و تشخیص سره از ناسره برعهده دارند.

گروسی اظهار کرد: زنان مسلمان ایران هم درمحیط کار منشا خیر بوده و در خانه در نقش مادر وهمسر با صلابت درخشیده اند و هردو کار از اجر و ارزش معنوی بسیاری بر خوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار