بسترسازی برای توسعه صنعت نمایشگاهی ره آورد برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه صنعت نمایشگاهی

تهران (پانا) - انجمن صنعت نمایشگاهی در بیانه‌ای اعلام کرد بسترهای لازم جهت توسعه صنعت نمایشگاهی به عنوان مناسب‌ترین مسیر برای گسترش روابط تجاری خارجی و رونق بنگاه‌های اقتصادی داخلی با برگزاری دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی در کشور فراهم شده است.

کد مطلب: ۸۹۷۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بسترسازی برای توسعه صنعت نمایشگاهی ره آورد برگزاری دومین کنفرانس و نمایشگاه صنعت نمایشگاهی

در ادامه این بیانیه آمده است دومین نمایشگاه و کنفرانس صنعت نمایشگاهی در حالی به کار خود پایان داد که به گواه فعالان صنعت نمایشگاهی این رویداد توانست تصویر جامعی از توانمندی‌های همه بخش‌های صنعت نمایشگاهی را ارائه کند.

حضور و مشارکت فعالانه تعداد کثیری از برگزارکنندگان، غرفه سازان، سایت‌های نمایشگاهی کشور و صنایع وخدمات وابسته نمایشگاهی در زیر یک سقف حاکی از رشد و ارتقاء این صنعت در شرایط کنونی است ، برگزاری همزمان کنفرانسی علمی و کارگاه های آموزشی پر بار موجب شد تا این رویداد ضمن آنکه آینه‌ای شایسته و تمام‌نما از میزان رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی کشور را به نمایش گذاشت، بسترهای لازم را جهت توسعه صنعت نمایشگاهی به عنوان مناسب‌ترین مسیر برای گسترش روابط تجاری خارجی و رونق بنگاه های اقتصادی داخلی را نیزفراهم آورد.

این موقعیت چشم‌گیر حاصل تلاش جمعی از دست‌اندرکاران بخش دولتی و خصوصی بوده است و می‌بایست از شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به ویژه جناب آقای دکتر حسین‌زاده که از همان روزهای اول مدیریت ایشان، هدایت ونظارت کامل بر روند سیاست‌گذاری و اجرای استاندارد و با کیفت دومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت‌ نمایشگاهی را شخصاً عهده‌دار شده‌اند و با برگزاری جلسات متعدد با مدیران همه بخش‌های تخصصی زمینه‌های برپایی این نمایشگاه و کنفرانس را فراهم آوردند، تشکر ویژه نمود .

همچنین همکاری و مشارکت انجمن‌های برگزارکنندگان، غرفه‌سازان و سایت‌داران در تدارک و تشویق اعضاء جهت حضور فعالانه در این رویداد قابل تقدیر است. نکته حائز اهمیت در برپایی این همایش برنامه‌ریزی و مدیریت جامع از سوی جناب آقای دکتر حسین زاده بوده‌ است که موجب شد این نمایشگاه و همایش طبق استانداردهای نمایشگاهی روز دنیا برگزار شود.

از زمان مدیریت جدید شرکت سهامی نمایشگاه‌ها با حمایت از بخش خصوصی بویژه انجمن‌ها و تشکل‌ها و همچنین با برگزاری جلسات متعدد با مدیران همه بخش‌های تخصصی موجب تکاپوی تمامی فعالان شده‌اند که حاصل آن برپایی این رویداد و همچنین ایجاد انگیزه بالا در بخش مدیریتی و کارشناسی نمایشگاه شده است .

بدیهی است حضور کلیه اعضای محترم و مشارکت فعال کلیه دست‌اندرکاران اهالی صنعت نمایشگاهی در این رویداد قابل تقدیر و تشکر است و این امیدواری وجود دارد که با حضور جناب آقای دکتر حسین‌زاده شاهد برپایی این گونه رویدادها دردوره‌های آتی باشیم . این انجمن مراتب قدردانی خود را از کلیه دست‌اندرکاران و تمامی همکاران که در برپایی این رویداد به هر نحوی مشارکت داشته‌اند اعلام می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار