بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در سطح منطقه 4

تهران(پانا) - معاون امور اجتماعی و فرهنگی از اجرای برنامه های بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن با رویکردهای ابعاد مختلف زندگی زنان و مادران جامعه در سطح نواحی 9گانه و محلات بیست گانه از4 اسفند لغایت 9 اسفند ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۶۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در سطح منطقه 4

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 و به نقل از معصومه سادات عمارتی در راستای بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تکریم مقام شامخ زن ، ویژه برنامه ی فرهنگی، هنری و فراغتی شاخص و متنوعی در قالب مسابقه های فرهنگی، هنری، ورزشی ، نمایشگاه دستاوردهای زنان، نشست های دوستانه و صمیمی، معرفی و نمایش فیلم و کتاب و معرفی چهره های برتر برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت کیفیت اجرای برنامه ها و ایجاد لحظاتی مفرح و شاد برای زنان و مادران شهروند منطقه 4 به برنامه هایی ازجمله : تجلیل و تکریم مادران و همسران خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی ،برگزاری نشست های معرفتی پیرامون معرفی شخصیت و سبک زندگی حضرت زهرا (س) ،برگزاری ویژه برنامه ی سکوی قهرمانی جهت تجلیل از زنان فرهیخته و موفق در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، کارآفرینی و ... اشاره نمود.
عمارتی دیگر برنامه های این مناسبت فرخنده را ، برگزاری مسابقه عکاسی و دل نوشته با عنوان "من و مامانم" ،برگزاری نشست های تخصصی با موضوع زنان و تاب آوری ، فضاسازی و اجرای زنده ی فعالیت های زنان از جمله اجرای زنده ی نقاشی، خوشنویسی و طراحی بر روی ظروف توسط زنان هنرمند ، شناسایی، دعوت و معرفی استارت آپ های موفق زنان در حوزه های کارآفرینی، فرهنگی و اجتماعی برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار