چهارخطه شدن اردبیل – سرچم سال ۹۸ سرعت می‌گیرد

اردبیل (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: سال آینده ادامه عملیات اجرایی چهارخطه اردبیل – سرچم سرعت می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۹۶۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
چهارخطه شدن اردبیل – سرچم سال ۹۸ سرعت می‌گیرد

محبوب حیدری به تشریح اقدامات انجام یافته و در دست اجرا توسط راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: با پیگیری و حمایت استاندار در بحث توسعه بزرگراهی در استان، در سال آینده ادامه عملیات اجرایی چهارخطه اردبیل - سرچم شتاب می‌گیرد و در قالب همین طرح، تقاطع فاراب نیز ساماندهی خواهد شد.

او گفت: برنامه ریزی می‌کنیم تا راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار شهرستان کوثر را که امسال آماده آسفالت شده در سال ۹۸ آسفالت نموده و مورد بهره برداری قرار دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: در بحث احداث ساختمان‌های دولتی درسطح شهرستان، برنامه ریزی کرده ایم با تخصیص اعتبارات لازم از سوی فرمانداری جهت تکمیل پروژه‌های در حال اتمام، ساختمان‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برسانیم و هیچ پروژه جدیدی را تا اتمام پروژه‌های در حال اجرا شروع نخواهیم کرد.

حیدری به انجام مطالعات بازآفرینی کوثر اشاره کرد و اظهار داشت: مطالعات بازآفرینی شهر کوثر که از سال ۹۶ شروع شده بود اتمام یافته و به تصویب ستاد بازآفرینی و کمیسیون ماده ۵ رسیده است.

او در پایان در خصوص مساکن مهر شهرستان افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان آمادگی دارد ضمن حل و فصل موانع و مشکلات پروژه ۵۱ واحدی مسکن مهر شهرستان کوثر بالا، تمامی واحد‌ها را به صورت گروهی به افراد واگذار نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار