معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی در مدارس، باید دانش‌آموز محور باشد

سمنان (پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی در مدارس، باید دانش‌آموز محور باشد.

کد مطلب: ۸۹۶۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی در مدارس، باید دانش‌آموز محور باشد

قاسم شریفی، در جلسه انتخابات مجامع اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان سمنان، با بیان اینکه تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان مبتنی بر سیاست‌های تعلیم و تربیت اسلامی، اولویت اول آموزش و پرورش است، بیان کرد: برای تربیت درست دانش‌آموزان باید بسترهای مناسب فراهم شود و تعامل معلمان و اولیا موجب شکل گیری تربیت صحیح در دانش‌آموزان می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کلیه برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی در مدارس باید دانش‌آموز محور باشد، یادآور شد: اگر دانش آموزان در فعالیت ها مشارکت داشته باشند، زمینه شکل‌گیری تربیت اجتماعی آنان فراهم می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه محور فعالیت های پرورشی و فرهنگی، تعمیق تربیت دینی، تقویت هویت ملی و آموزش مهارت های زندگی است، گفت: آموزش و پرورش قدردان زحمات مربیانی است که جمعی از آنها به نمایندگی از همه فرهنگیان و فرهیختگان تلاش می کنند تا اهداف تربیتی آموزش و پرورش را به سر منزل مقصود برسانند.

شریفی، یکی از افتخارات و ویژگی های خیلی خوب سازمان دانش آموزی را وجود کمیته برنامه ریزی استان و مهم تر از آن نمایندگانی از اعضا و مربیان که در این کمیته نقش ایفا می کنند، عنوان کرد و خاطرنشان کرد: افتخار می کنیم که در استان سمنان فعالیت های تربیتی به سایر فعالیت ها ترجیح داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار