فرماندارپاکدشت : شاخص های توسعه و امید در پاکدشت با نگاه ویژه فرمانداری رشد چشمگیری دارد

پاکدشت( پانا) - فرماندار شهرستان پاکدشت از پروژه ساماندهی جاده پارچین بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۹۶۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارپاکدشت : شاخص های توسعه و امید در پاکدشت با نگاه ویژه فرمانداری رشد چشمگیری دارد

برنامه بازدید میدانی هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت به همراه علی علیمحمدی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و محسن بیاتی معاون مهندسی قرارگاه پارچین از روند اجرایی عملیات عمرانی در جاده پارچین برگزار شد.

تمهیدی ضمن تشکر از عوامل اجرایی پروژه خواستار اجرای پروژه ها طی یک برنامه زمان بندی مدون و مطلوب شد و ضمن تاکید بر رعایت این برنامه زمانبندی و رفع موانع اجرایی، خواستار افزایش سرعت اجرایی، ضمن رعایت کیفیت پروژه‌ها شد تا با افتتاح هرچه سریعتر آنها امکان استفاده شهروندان محترم از خدمات انجام گرفته فراهم شود.

او با اشاره به فرارسیدن سال نو افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به پرداخت به موقع حقوق و مزایا کارکنان و پرداخت مطالبات پیمانکاران اهتمام ویژه داشته باشند.

تمهیدی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران کارهای زیادی برای توسعه شهرستان انجام شده اما هنوز این شهرستان نیازمند اقدامات بیشتر است و باید تلاش و کوشش خود را بیشتر کنیم.

فرماندار پاکدشت بیان کرد: برای رسیدن به توسعه شهرستان باید زمینه مشارکت احاد جامعه از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فراهم شودو درحقیقت همه باید به گونه ای تلاش کنیم که شرایط ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم شود و باید از دیدگاه‌ها و نظرات مردم و صاحبنظران استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار