تجلیل از تلاشگران و برگزار ‌کنندگان اردوی راهیان نور در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - طی جلسه ای با حضور رئیس و معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری از تلاشگران برگزاری اردوی راهیان نور منطقه تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۹۵۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از  تلاشگران و برگزار ‌کنندگان اردوی راهیان نور در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری

بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با تاکید بر اهمیت برگزاری این اردوها گفت: هدف از اجرای اردوهای راهیان نور انس گرفتن دل دانش‌آموزان با اهداف والا و مقدس شهیدان و تجدید میثاق با آرمان‌های آنهاست.
او ضمن تشکر از مربیان و معاونین که در برگزاری این اردوها زحمات زیادی متقبل شدند ادامه داد: باید تلاش کنیم این اردوها در سال‌های آتی به نحو احسن و با شرایط و کیفیت بالاتری برگزار شود.
در ادامه رحمت الله قاسمی پور ضمن تشکر از زحمات مسئولین برگزاری اردو گفتاستقبال دانش آموزان و مربیان همراه باعث شگفتی بود؛ امیدوارم تمامی دانش آموزان به هدف برگزاری این اردو رسیده باشند و با ارزش های این اماکن مقدس آشنا شده باشند.
او فرهنگ دفاع مقدس را سبب توسعه و تداوم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امسال کیفیت برگزاری اردو نسبت به سال های قبل بالاتر بود.
در ادامه افسانه شهبازی مسئول سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک ری اظهار کرد: اردوهای راهیان نور یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس می باشد و خوشحالم که امسال هم این اردو با کیفیت بالا انجام شد.
شهبازی در ادامه افزود: از مربیان و معاونین همراه و همکار سپاسگزارم و امیدوارم در سال‌های آینده با تشویق و ترغیب دانش آموزان جهت شرکت در چنین فعالیت هایی شاهد حضور بیشتر آنها باشیم.
در پایان مربیان و معاونان شرکت‌کننده در این اردوها نقطه نظرات خود را درباره برگزاری بهتر این اردو ارائه دادند و با لوح تقدیر و جوایز نقدی از آنها تقدیر به عمل آمد.

/خبرنگار:مهدی مرواریدزاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار