جانشین حفظ آثار سپاه سیدالشهدای استان تهران: مهمترین هدف راهیان نورمقابله با هجمه فرهنگی فضای مجازی است

شهرری (پانا) - جانشین حفظ آثار سپاه سیدالشهدای استان تهران مهمترین هدف راهیان نور را مقابله با هجمه فرهنگی فضای مجازی و روشنگری نسل جوان بیان کرد.

کد مطلب: ۸۸۸۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جانشین حفظ آثار سپاه سیدالشهدای استان تهران: مهمترین هدف راهیان نورمقابله با هجمه فرهنگی فضای مجازی است

سید حسین میرهاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا گفت: آشنایی جوانان آینده کشور با سبک و سیره زندگی شهدا در دفاع مقدس و عامل لبیک گویی آن‌ها به پیام امام و رهبرشان همچنین رواج فرهنگ ایثار و شهادت که آمیخته به مسائل دینی و اعتقادی است از دیگر اهداف اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی است.

او در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب از طرق مختلف به خصوص در فضای مجازی ادامه داد: همه رسانه های غربی در حال تغذیه جوانان این مرز و بوم با خوراک منفی و فاسد هستند و ما باید با برنامه ریزی صحیح سعس کنیم با فرهنگ‌سازی مثبت تاثیر آن هجمه ها را کم و بی‌رنگ کنیم و یکی از این برنامه ها همین اعزام کاروان راهیان نور است که در این اردو ها علاوه بر این که دانش‌آموزان از نزدیک با فضای جبهه و جنگ آشنا می‌شوند به همراه هر 40 دانش‌آموز یک راوی از راویان دفاع مقدس برای توضیحات و پاسخ به سوالات بچه‌ها و روشن کردن پاره‌ای از شبهات هست.

میرهاشمی از دست‌اندرکاران فرهنگی این اردوها در آموزش و پرورش تشکر کرد و گفت: در ذکر اهمیت این حرکت همین کافیست که رهبر انقلاب ازاعزام کاروان راهیان نور به عنوان مانور فرهنگی یاد می ‌کنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار