نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بسیج مستضعفین منشا خیر و برکت برای مردم مناطق محروم

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان، بسیج مستضعفین را منشا خیر و برکات بسیاری برای مردم ساکن در مناطق محروم دانست و گفت: یکی از خصلت‌های بسیج کار خالصانه کردن است و از این‌رو به تعبیر امام راحل از آن‌ها به عنوان لشکر مخلص خدا یاد می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۵۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بسیج مستضعفین منشا خیر و برکت برای مردم مناطق محروم

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه بسیج امروز جلوه خوبی در کشور دارد گفت: امروز همه ما به بسیج و بسیجیان کشور افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام درباره خدمت به مستضعفان گفت: این بسیج مستضعفان است که امروز اسلام و امت اسلام را در کشورمان یاری کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، فلسفه تشکیل بسیج به‌فرمان امام راحل خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: بسیج در این چهار دهه همواره خادم مردم بوده است.

به گفته آیت الله شاهچراغی این نهاد مردمی با حضور در روستاها به سازندگی پرداخت که این گام آن‌ها همچنان ادامه‌دار است؛ لذا بسیج خادم و خدمت‌گزار مردم بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دست ضعیفان را گرفتن می بایست تقویت شود، ابراز داشت: از آنجا که شیطان می‌خواهد اخلاص را از انسان بگیرد، بنابراین می‌بایست این خالصانه کارکرد در بین همه گروه‌های مختلف جامعه تقویت شود زیرا با اخلاص می‌توان امت اسلام را یاری کرد.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه بسیج کلمه‌ای مقدس است و هر جا که باشد؛ قداست را با خود به همراه می‌آورد، اضافه کرد: مردم به بسیج ارادت خاصی دارند زیرا خدمت خالصانه آن‌ها را بارها در روستاها دیده‌اند و باید گفت اگر اخلاص نباشد تمام اقدامات بی فایده خواهد بود که خوشبختانه در بسیج تمام و کمال این خصلت وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این دیدار با بیان اینکه برنامه‌های اعتلای بسیج در سطح استان‌ها پیگیری و دنبال می‌شود، ابراز داشت: یکی از طرح‌هایی که طی دو سال اخیر در دستور کار قرارگرفته گروه‌های جهادی است که می‌کوشد تا خدمات خود را به سطح مناطق محروم ارائه دهد.

سردار غلامحسین غیب پرور، با اشاره به اینکه ارائه خدمات گروه‌های جهادی به صورت هدفمند در دستور کار است، اظهارداشت: حجم فوق‌العاده‌ای از گروه‌های جهادی هم‌اکنون در سطح روستاها و مناطق محروم در حال فعالیت هستند که نمی‌توان شماری را برای تعداد آن‌ها ذکر کرد.

وی بابیان اینکه یکی از اهداف سفر، پیگیری موضوع طرح‌های اعتلا در استان سمنان است، ابراز داشت: این برنامه‌ها در راستای فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب و تأکیدات ایشان انجام می‌شود و قطعا در صدر کار پیگیری این طرح‌ها است تا نواقص آن‌ها برطرف شود.

سردار غیب پرور، دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و خانواده شهید عباس دانشگر را از برکات این سفر دانست و افزود: قطعا امنیت، آرامش و خدمت‌رسانی به مردم را مدیون خون شهدا هستیم و می‌بایست این افراد را تکریم کرد.

به گزارش پانا، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به منظور رونمایی از مستند زندگی شهید مدافع حرم عباس دانشگر و حضور در چند نشست در برنامه ای دو روزه به استان سمنان سفر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار