فرمانده سپاه هرمزگان در گفتگو با پانا:

محرومیت زدایی از اولویت های سپاه استان هرمزگان است

هرمزگان(پانا) - فرمانده سپاه هرمزگان گفت: در کنار دولتمردان زمینه رفع محرومیت را از استان هرمزگان ایجاد کردیم و سپاه در این موضوع میدان دار است.

کد مطلب: ۸۹۴۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت زدایی از اولویت های سپاه استان هرمزگان است

اباذر سالاری در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: سپاه در عرصه های مختلفی فعالیت می کنند یکی از عرصه های که سپاه به آن ورود کرده است، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و محرومیت زدایی است.

وی عنوان کرد: پروژه های زیادی در ابعاد مختلفی در حال انجام است و با ظرفیت بسیج مردمی بلاخص گروه های جهادی بنا بر این است که در کنار دولتمردان زمینه رفع محرومیت را از استان هرمزگان فراهم کنیم و سپاه در این موضوع میدان دار می باشد چرا که محرومیت زدایی از اولویت های سپاه است و نمونه های آن از جمله عرصه های راه سازی، ساخت مخازن انتقال آب شرب، سد سازی، منازل کمیته امداد و دیگر عرصه های سپاه حضور پررنگی دارد.

راه اندازی بیش 200 قرارگاه تحول محله تا سال آینده در هرمزگان

فرمانده سپاه هرمزگان در ادامه افزود: کار دیگری که سپاه هرمزگان به آن پرداخته در موضوعات اجتماعی و کنترل آسیب های اجتماعی است که در حوزه های طلاق، اعتیاد و دیگر حوزه های این موضوع ورود پیدا کرده است و برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد از جمله برای سال آینده بیش از 200 قرارگاه تحول محله با محوریت کنترل آسیب های اجتماعی و فرهنگی و تقویت علمی و پژوهشی در استان هرمزگان راه اندازی می شود.

وی با توجه به برگزاری اولین دوره آموزشی و توانمندسازی 1435 ویژه دانشجویان بسیجی خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که بسیج دانشجویی در قالب طرح 1435 کلاس های آموزشی و توانمند سازی برای دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان هرمزگان به میزبانی شهرستان رودان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار می کند و ما هم به جهت اهمیت موضوع در این دوره حضور پیدا کردیم تا از روند برگزاری این دوره بازدیدی داشته باشیم و دلگرمی شود برای دانشجویان قشر جوان که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

جوانان می توانند گره گشای نظام و انقلاب باشند

فرمانده سپاه هرمزگان گفت: اعتقاد ما براین است که جوانان، پرچم داران حرکت های ارزشمند این نظام و انقلاب هستند و می توانند گره های این نظام و انقلاب را باز کنند.

سالاری تصریح کرد: بسیج دانشجویی افرادی اهل فکر و عمل هستند و ایده ها و خلاقیت های خوب دارند و این کارها هم گفتمان سازی در ابعاد مختلف و امنیت موضوع مطالبه گری که مورد تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است وهر چه بتوانیم در جامعه مان شفاف سازی و مطالبه گری داشته باشیم قطعا آن جامعه، جامعه ای شفاف و سالم است و پیشرفتی خواهد داشت که آن پیشرفت منجر به تعالی آن جامعه، مجموعه و استان می شود و به توسعه و تقویت مجموعه و جامعه کمک می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار