پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت یوم الله 22 بهمن

البرز (پانا) - سالار قاسمی ،مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با صدور پیامی ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، آحاد مردم به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن فراخواند.

کد مطلب: ۸۹۲۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز به مناسبت یوم الله 22 بهمن

در متن این پیام آمده است :

باسمه تعالی

22بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جانفشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زند.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت بودو دهه مبارک فجر تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود و گرامیداشت دهه مبارک فجر و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مصداق پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با خون شهدا است.

بدون تردید رمز پیروزی ملت ایران در بهمن 57 و مقاومت 40ساله در میان طوفان‌ها و گردبادهای حوادث، چیزی جز صداقت، همدلی، اتحاد و همراهی ملت با نظام جمهوری اسلامی ایران نبود؛ ارزش‌ها و تکیه‌گاه‌هایی که در چهلمین فجر انقلاب اسلامی، همچنان به آن نیازمندیم و باید هر روز قدرتمندتر و ریشه‌دارتر از گذشته در تمام شئونات زندگی اجتماعی و سیاسی ملت ایران، ظهور و بروز داشته باشد.

انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سالروز خود همچنان پویا و سرزنده، مقتدرانه و عزتمند به سوی بالندگی پیش می‌رود؛ این قیام باشکوه به‌عنوان حرکتی مبتنی بر احیای عزت انسانی و بازیابی هویت اسلامی در جهان شناخته شده است. قیامی که با اتکا به اراده مردم و تأسی از رهبری داهیانه امام خمینی (رحمت‌الله علیه) با اقتدار، مظاهر تجدد منحط غربی را از جامعه اسلامی ایران زدود و نقش اسلام و مسلمین را در عرصه‌های مختلف، پیش چشم جهانیان، برجسته و مؤثر ساخت.

بهمن ۵۷ تجلی اراده و خواست مردمی سربلند بود که به اشتیاق «استقلال و آزادی»، «جمهوری اسلامی» را به پیروزی رساندند و اکنون در بهمن ۹۷، در چهل سالگی انقلاب ، شاهد مردمی مستقل و آزاد است که با افتخار به گذشته و امید به آینده، مقاوم و استوار در برابر دنیای شرق و غرب از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شأن، محافظت می‌کنند.

به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)22بهمن امسال به یاری پروردگار و در پرتو همین عوامل تاریخ‌ساز به معنای واقعی کلمه دشمن‌شکن خواهد شد و با هوشیاری ملت و حضور همه‌ی سلایق و دیدگاه‌ها، پرشکوه‌تر از سال‌های قبل خواهد بودو حضور انبوهِ بی‌شمار ملت در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن «دشمن‌شکن و مرعوب‌کننده‌ی آن»، «نشان‌دهنده‌ی حضور عمومی ملت در صحنه» و «تجلی عزم و وحدت ملی» خواهد بود.

اینک ما فرهنگیان و دانش آموزان استان البرز ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گلگون کفن ایران اسلامی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام می داریم با حضور پرشور در راه پیمایی 22بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب ؛شکرگزار عزت و قدرتی هستیم که به‌برکت این انقلاب شکوهمند و مردمی، در سرزمین بردباری‌ها و به‌پشتوانه باورهای ریشه‌دار ملی و مذهبی، از آن برخوردار شده است و هر روز قدرتمندتر و باعزت‌تر و امیدوارتر از گذشته، به حیات طیبه خود ادامه می‌دهد. وعده ما روز دوشنبه 22بهمن 1397 ساعت 9صبح راهپیمایی وحدت بخش و دشمن شکن یوم الله22بهمن .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار