راهیابی چهار روستای شهرستان کاشان به مرحله نهایی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب

کاشان ( پانا) - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان از راهیابی چهار روستای این شهرستان به مرحله نهایی پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی چهار روستای شهرستان کاشان به مرحله نهایی جشنواره روستاهای دوستدار کتاب

میثم نمکی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: جشنواره امسال با حضور یک هزار و 406 روستای کشور برگزار شد که پس از سه مرحله داوری ۵۹ روستا و منطقه عشایری از ۲۱ استان کشور به مرحله نهایی این جشنواره رسیدند.

وی اظهار کرد: روستاهای وادقان، سن سن و مشکات از شهرستان کاشان برای انتخاب ۱۰ روستای برگزیده این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش استمرار جشنواره، روستای علوی کاشان در جمع 21 روستای برگزیده چهار دوره قبل این جشنواره به رقابت پرداختند و یک روستا به عنوان برگزیده برگزیدها از سوی هیات داوران این جشنواره انتخاب خواهد شد.

وی اظهار کرد: مهمترین ملاک‌های داوری آثار این دوره از جشنواره شامل، تناسب برنامه­‌های اجرا شده با نیازهای محلی، ارزش‌های دینی و ملی، مشارکت و جذب مخاطب به‌ویژه زنان و کودکان و نوجوانان در برنامههای کتابخوانی و میزان اثر بخشی فعالیت­‌های ترویجی و کتابخوانی بوده است.

نمکی گفت: مطالعه و کتابخوانی، مهمترین نیاز توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه است و مشارکت کودکان و بانوان در اجرای برنامه‌های ترویج کتابخوانی نقش اثربخشی در این مسیر دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار