درپنجمین روز از مسابقات فوتبال قهرمانی مدارس کشور:

بازی های یک چهارم نهایی فوتبال قهرمانی دانش آموزان مدارس کشور برگزار شد

هرمزگان (پانا) - در پنجمین روز از سی و ششمین دوره رقابتهای فوتبال قهرمانی مدارس کشور یادواره شهدای مدافع حرم استان هرمزگان بازیهای یک چهارم نهایی در دو ورزشگاه بندرعباس برگزارشد.

کد مطلب: ۸۹۰۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بازی های یک چهارم نهایی فوتبال قهرمانی دانش آموزان مدارس کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان ، علیرضا باقری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان با اعلام این خبر افزود : بازیهای یک چهارم نهایی این دوره از رقابتهای فوتبال قهرمانی دانش آموزان کشور در هرمزگان با هشت تیم در 2 ورزشگاه خلیج فارس و تختی بندرعباس برگزار شد.

وی تصریح کرد:تیم های بوشهر و شهر تهران در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف هم رفتند و با نتیجه 1 بر صفر به نفع بوشهر پایان یافت. آذربایجان شرقی هم با یک گل تیم فارس را از دور مسابقات کنار زد.

باقری افزود: تیمهای اصفهان با خوزستان و البرز با هرمزگان هم در ورزشگاه تختی بندرعباس با هم به رقابت پرداختند. در این رقابتها اصفهان با نتیجه 3 بر 1 از سد خوزستان گذشت ونارنجی پوشان هرمزگان هم 4 بر 3 در ضربات پنالتی البرز را از دور مسابقات حذف کردند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در ششمین روز این مسابقات 4 تیم بوشهر، آذربایجان شرقی، اصفهان و هرمزگان با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

باقری در پایان گفت: مرحله نیمه نهایی این مسابقات در روز جمعه و ششمین روز از رقابتها ، تیم های هرمزگان با اصفهان و آذربایجان شرقی با بوشهر برای راهیابی به مرحله فینال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و در روز شنبه، تیم‌های برنده نیمه نهایی به مرحله فینال و تیم های بازنده برای کسب مقام سوم و رده بندی به مصاف هم خواهند رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار