معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

اردبیل میزبان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن،‌عترت و نماز دانش‌آموزی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز دانش‌آموزی کشور به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۴۱۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مصطفی کافی راد افزود: این مسابقات از ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه برای برادران و از ۲۵ تا ۲۸ تیر ماه برای دختران دانش‌آموز برگزار می‌شود که دانشگاه محقق اردبیلی میزبان این رقابت‌ها خواهد بود .

وی با یبان اینکه بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان، داوران و عوامل اجرایی در برگزاری این مسابقات یاریگر ما خواهند بود، گفت: پذیرش و استقبال از میهمانان ۲۰ تیر ماه انجام می‌شود و آیین افتتاحیه این مسابقات ساعت ۱۸ روز ۲۰ تیر ماه در سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه احکام و انشای نماز به صورت مجزا برای دختران و پسران دانش‌آموز برگزار خواهد شد که ۲۳ تیرماه اختتامیه مسابقات پسران در سالن ولایت برگزار خواهد شد .

کافی راد با بیان اینکه افتتاحیه مسابقات دختران نیز ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۸ عصر در سالن ولایت خواهد بود گفت: این رقابت‌ها برای دختران دانش‌آموز تا ۲۸ تیر ماه ادامه خواهد داشت .

وی از برگزاری گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این گردهمایی روزهای ۲۶ ۲۷ تیر ماه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش برگزار خواهد شد .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: این گردهمایی در خانه معلم اردبیل به مدت دو روز برگزار می‌شود که قطعا در این گردهمایی مباحث مختلف برای سال تحصیلی جدید مطرح خواهد شد .

کافی راد با بیان اینکه از هر استان در این مسابقات ۱۷ نفر دانش‌آموز، مربی و سرپرست حضور خواهند داشت، افزود: محل برگزاری آزمون در دانشگاه محقق اردبیلی خواهد بود و ما در تدارک فضای مناسب برای برگزاری این مسابقات و برپایی غرفه‌های عرضه محصلات فرهنگی و تربیتی و آلاچیقی برای معرفی ظرفیت‌های بومی استان اردبیل هستیم .

وی عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم در سایه برگزاری این رویداد کشوری که با همکاری و همراهی تمام نهادها و دستگاه‌ها برگزار می‌شود بتوانیم با برگزاری برنامه‌های جانبی همچون بازدید دانش‌آموزان و شرکت‌کنندگان این رویداد از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیل، شورابیل، سرعین و فندقلو بتوانیم قالبیت‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان اردبیل را معرفی کنیم .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یادآور شد: قطعا هزار و ۵۰۰ نفر از عوامل شرکت کننده در این مسابقات و گردهمایی سفیران ما برای معرفی بیشتر استان اردبیل در سطح ملی خواهد بود که امیدواریم با همراهی اتحاد و همدلی مسوولان به شایستگی این اتفاق در معرفی توانمندی‌های استان اردبیل بیفتد .

کافی راد بیان کرد: ما در بخش پژوهشی میزبان این دو رقابت‌ها خواهیم بود و قطعا سعی ما بر این است تا در این فرصت به دست آمده بتوانیم برای دانش‌آموزان و معاونان پرورشی میزبان شایسته باشیم تا این رویداد به بهترین شکل برگزار شود .

وی گفت: سی و پنجمین دوره مسابقه قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی سراسری کشور بعد از برگزاری مراحل مدرسه‌ای منطقه‌ای و استانی در بخش پژوهشی در اردبیل برگزار می‌شود که در گروه پسران ۴۹۵ نفر و دختران و ۴۹۵ نفر در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار