رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی: ظرفیت شرکت های پارک فناوری به هیات چینی معرفی می شود

ارومیه (پانا) - رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به بازدید هیات سرمایه گذاری چینی از این مجموعه گفت: ظرفیت های شرکت های فناور و دانش بنیان این پارک بسیاربالا بوده و قصد داریم این ظرفیت ها را با مرکز نوآوری چین به اشتراک بگذاریم.

کد مطلب: ۸۸۹۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی: ظرفیت شرکت های پارک فناوری به هیات چینی معرفی می شود

حسن حیدری در حاشیه بازدید هیات سرمایه گذاری چینی از پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با معرفی ظرفیت ها و توانمندی های پارک علم و فناوری این استان می توان زمینه توسعه صادرات را برای شرکت های دانش بنیان و فناور فراهم کرد.

وی ادامه داد: انتقال تکنولوژی و برقراری ارتباط و تولیدات مشترک از دیگر اهداف پارک علم و فناوری آذربایجان غربی است که این امر با جدیت پیگیری می شود.
وی بیان کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و فناوری پیشرفته دانش بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز جوانان نخبه استان را فراهم کند.

وی اضافه کرد: اولویت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با توجه به تولید شرکت های فعال، توجه به نیازهای استان و توسعه سرمایه گذاری و تولید های شرکت های فناور در این بخش است.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تعداد شرکت های فناور و دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری این استان به 116 شرکت رسیده است، ادامه داد: 93 شرکت از این تعداد شرکت فناور بوده و 23 شرکت نیز جزو شرکت های دانش بنیان است.

رییس مرکز استراتژیک وزارت صنعت و فناوری چین همراه با یک هیات چینی صبح امروز پس از توقف چند ساعته در تبریز، وارد ارومیه شد و از واحدهای پارک علم و فناوری، شهرک فناور الکترونیک و صنایع غذایی ارومیه بازدید کرد؛ دیدار با فعالان حوزه فناوری و بازدید از مرکز خدمات سرمایه گذاری و صنایع تبدیلی غذایی ارومیه از دیگر بخش های این سفر یک روزه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار