به مناسبت روز هوای پاک؛ ١٩٠٠برگ معاینه فنی در ارومیه صادر شد

ارومیه(پانا) - رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه اعلام کرد: در طول 3 روز معاینه فنی خودروهای سبک به مناسبت روز هوای پاک تعداد١٩٠٠برگ معاینه فنی صادر شد.

کد مطلب: ۸۸۹۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت روز هوای پاک؛ ١٩٠٠برگ معاینه فنی در ارومیه  صادر شد

علی خلیل وند با اشاره به استقبال خوب شهروندان از تخفیف 30 درصدی صدور برگ معاینه فنی خودرو ها، گفت: براساس مصوبه کمسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر تخفیف 30 درصدی به مناسبت 29 دی ماه روز هوای پاک برای صدور برگ معاینه فنی خودروها درنظر گرفته شد که براین اساس مقرر گردید از روزهای 29 دی ماه تا یکم بهمن ماه به مدت 3 روز این تخفیف برای مراجعه کنندگان به مراکز معاینه فنی جهت بازدید و تست خودروهای سبک اعمال شود.

وی افزود: بنابر آمار صادر شده از سوی مراکز معاینه فنی در طول این 3 روزبه تعداد١٩٠٠برگ معاینه فنی خودروهای سبک صادر شده است و این نشان از استقبال خوب شهروندان دارد.

خلیل وند با اشاره به مزایای این طرح، بیان کرد: یکی از معضلات شهرهای بزرگ افزایش آلودگی هوا است که بیشتر ناشی از وجود آلاینده های خودروها است.

وی اظهار کرد: مراکز معاینه فنی با تست خودروها، معایب آن را به مالک اطلاع داده تا عیب خودرو را برطرف نمایند. پس صدور برگ معاینه فنی به منزله سالم بودن خودروها است. بنابراین مراکز معاینه فنی گامی مهم در راستای کاهش آلودگی هوا برمی دارند.

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: از مالکان محترم خودروها تقاضا داریم با مراجعه به یکی از مراکز پنجگانه خودرو نسبت به تست خودرو ی خود اقدام نمایند تا شهری پا ک باآسمانی آبی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار