پایان شرارت باندهای مسلح در بوکان

ارومیه(پانا)-فرمانده نیروی انتظامی بوکان از شناسایی و دستگیری ۳ باند مسلح به سلاح های جنگی در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۹۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پایان شرارت باندهای مسلح در بوکان

سرهنگ مجید محبعلی در نشستی با اصحاب رسانه اظهار داشت: طی چند روز گذشته اخباری به نیروی انتظامی شهرستان واسق ده بود که افرادی مسلح خارج از حوزه استحفاظی بوکان و در مسیر این شهرستان به سقز اقدام به سرقت مسلحانه از خودروهای عبوری می کنند.

وی ادامه داد: بعد از تحقیقات تیم های عملیاتی پلیس افراد این باند ۳ نفره که همگی ساکن بوکان بودند شناسایی و در ۳ نقطه از شهر بوکان قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

محبعلی تصریح کرد: از مخفیگاه این افراد یک قبضه سلاح جنگی، یک قبضه اسلحه شکاری، چند سوب لباس نظامی و انتظامی و همچنین ۵ میلیون ۲۰۰ هزار ریال چک پول تقلبی کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی بوکان ادامه داد: همچنین این باند موفق به سرقت اجناس لوازم آرایشی و بهداشتی از داخل یک خودروی ۴۰۵ به ارزش ریالی ۸۵۰ میلیون ریال شده بودند که مخفیگاه این اجناس نسز شناسایی شد سرهنگ کاراگاه مجید محبعلی همچنین از دستگری ۲ باند مسلح ۳ نفره اخاذی از مردم خبر داد و عنوان کرد: این دو باند که هر کدام متشکل از ۱ زن و دو مرد بودند با فریب همشهریان و بردن انان به خانه باغ های خارج شهر از انان اخاذی می کردند.

وی ادامه داد: این افراد در اعترافات خود به دو فقره سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت اعتراف کردند.

محبعلی عنوان کرد: از این افراد نیز دو قبضه اسلحه شکاری، چند قبضه سلاح سرد و ۴۰۰ میلیون ریال پول نقد و تجهیزات مختلف پلیسی کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی بوکان خاطرنشان کرد: این افراد برای ادامه تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار