پویش چهل ساله های انقلاب راه اندازی شد

تهران (پانا) - پویش متولدین بهمن سال 57 در فضا های مجازی فرهنگسرای دانش و شهرداری منطقه 21 راه اندازی شد.

کد مطلب: ۸۸۹۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش چهل ساله های انقلاب راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 ، فرهنگسرای دانش با مشارکت شهرداری منطقه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با هدف ایجاد موجی سراسری از طریق فضاهای مجازی و خصوصا اینستاگرام ، اهمیت این رویداد ارزشمند را نشان داده و آن را با عموم ملت شریف ایران از طریق فضای مجازی به اشتراک می گذارد و از این منظر با ارائه طرحی ابتدا نسبت به تشکیل پویش " چهل ساله های انقلاب" در سطح کشور، اقدام ورزیده و سپس نسبت به گردهم آیی با شکوه تعداد زیادی از متولدین بهمن 1357 اقدام می نماییم تا تلفیقی باشد از برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و جشن چهل سالگی این عزیزان .

در گام بعدی اطلاع رسانی پویش از شهروندان متولد بهمن 57 درخواست می شود تا با لگوهای پویش (طرح پیوست ) عکس های خود را با سلیقه و به فراخور علاقه در فضاهای مجازی باز نشر داده و نسبت به ارسال آن تصاویر به آدرس دبیرخانه پویش اقدام ورزند .

مهلت ارسال عکس ها تا پایان وقت اداری 30 بهمن 97

پیام رسان سروش و واتس - آپ (09012472157)

Farhangsara21@gmail.com

کیلومتر 5 بزرگراه شهید لشگری ، شهرک فرهنگیان ، میدان دانش ، نبش فرهنگ نهم ، فرهنگسرای دانش

تلفن:44587625 -44541580

بعد از فراخوان و گذشت یک بازه زمانی حدود دو هفته ای نسبت به جمع آوری مستندات و صحت مدارک ارسالی از سوی متقاضیان اقدام می شود.

و در نهایت ضمن تقدیر از آثار برگزیده در نمایشگاهی به همین مناسبت این آثار در یکی از مراکز فرهنگی هنری منطقه اکران می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار