جلسه هم اندیشی مسئولین سازمان دانش آموزی نواحی و مناطق استان اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - گردهمایی و جلسه هم اندیشی مسئولین و کارشناسان سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی 41 گانه استان اصفهان به مدت 3 روز در شهر مشهد مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۹۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی مسئولین سازمان دانش آموزی نواحی و مناطق استان اصفهان برگزار شد

در این گردهمایی که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر کل و معاون پرورشی اسبق اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیر و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان برگزار شد سخنرانان در مورد لزوم جذب دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی و اهمیت آموزش مهارت های اجتماعی و تربیت اجتماعی دانش آموزان و مسائل و مشکلات روز جامعه دانش آموزی مطالبی بیان کردند.

در ادامه برنامه های سالانه و مشکلات و مسائل روز سازمان های دانش آموزی نواحی و مناطق استان بحث و تبادل نظر شد و برنامه های آتی و پیش روی سازمان دانش آموزی استان توسط مدیر سازمان دانش آموزی استان ارائه شد.

در ادامه در مورد فرم های ارزیابی و چگونگی ارزشیابی از فعالیت های سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی توسط کارشناسان سازمان دانش آموزی استان توضیحاتی ارائه شد.

معرفی و تقدیر از مناطق و نواحی برتر در امور جذب مربیان و دانش آموزان پیشتاز و ثبت در سامانه و پاسخگویی به بخشنامه های سال تحصیلی گذشته از موارد دیگر این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار