رئیس کمیته امداد بوکان خبرداد:

افزایش ۲۲۹ درصدی تهیه مسکن برای مددجویان بوکانی

ارومیه (پانا)- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان از افزایش ۲۲۹ درصدی تهیه مسکن برای مددجویان، در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۹۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲۲۹ درصدی تهیه مسکن برای مددجویان بوکانی

قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان با یادآوری اینکه یکی از مهمترین خدمات این نهاد، تهیه مسکن و سر پناه برای مددجویان است، گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال، ٤٦ واحد مسکن به صورت خرید و احداث با صرف اعتبار ۲۹ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برای نیازمندان فاقد مسکنِ این شهرستان تامین شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۲۹ درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه خانوار‌های پر جمعیت فاقد مسکن، در اولویت بهره مندی از این تسهیلات هستند، افزود: طی ۱۰ ماه گذشته، ۱۲۷ مورد مساعدت مالی برای تعمیرات و بهداشتی کردن مسکن مددجویان با صرف هزینه ۳ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال انجام پذیرفته است که این میزان هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، از رشد ۶۱ درصدی برخوردار بوده است.

درویشی با اعلام اینکه دریافت انشعابات شرکت‌های خدمات رسان همچون گاز، برق، و آب، برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) رایگان است، اظهار داشت: امسال ۶٨ مورد معرفی به ادارات و شرکت‌های زیربط برای دریافت رایگان امتیازات، به وسیله این نهاد صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار