مدیرعامل جدید سایپا خبر داد:
تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به خودروهای معوق مشتریان سایپا
تهران (پانا) - مدیرعامل جدید سایپا از تشکیل ستاد ویژه رسیدگی به امور مشتریان و خودروهای معوق آنها در این گروه خودروسازی خبر داد.
به گزارش سایپا، میرجواد سلیمانی ضمن اعلام خبر تشکیل این ستاد ویژه، گفت: تغییرهایی در بخش فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا ایجاد شده است که محوریت آن، تمرکز بر مطالبات به حق مشتریان این گروه بوده است.
سلیمانی با اشاره به تاکید و پیگیریهای وزیر صنعت، معدن و تجارت برای رفع مشکل خریداران محصولات سایپا، اظهار کرد: رسیدگی به مطالبات به حق مشتریانی که به گروه خودروسازی سایپا اطمینان کرده و در طرحهای فروش محصولات این گروه مشارکت کردهاند، در اولویت برنامههای این گروه قرار گرفته است و در همین راستا، یک ستاد عملیاتی ویژه برای پیگیری آن تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه نشستهای مشترک این ستاد ویژه با نمایندگان خریداران خودروهای معوق سایپا آغاز شده است، افزود: برنامههای کوتاهمدت و عملیاتی برای رفع مشکل هموطنانی که در طرحهای فروش محصولات سایپا شرکت کرده و تحویل خودروهای آنها به تعویق افتاده است تدوین و اجرا خواهد شد.
وی افزود: طی چند روز اخیر نماینده ویژه مدیرعامل در فروش و خدمات پس از فروش جلسات جداگانهای با نمایندگان خریداران خودروهای چانگان، سیتروئن، آریو، رنو و برلیانس برگزار کردهاند که به نتایج خوبی منجر شده است و هفته آتی پیگیری میشود.
سلیمانی برنامهریزی کوتاهمدت در تامین قطعات، افزایش تولید و تسریع در فرآیندهای اجرائی را از جمله برنامههای این گروه خودروسازی برای رفع مشکلات موجود عنوان کرد و افزود: تیم مدیریتی جدید سایپا تمام تلاش خود را برای رفع مشکل هموطنان به کار خواهد گرفت و امیدواریم با یاری خدا، حمایت وزیر صنعت، معدن و تجارت و همراهی هموطنان در آیندهای نزدیک شاهد گامهای اساسی در بهبود وضع صنعت خودرو کشور باشیم.
ارسال دیدگاه