وزیر راه و شهرسازی: تحریم صنعت هوایی ایران توسط حامیان ترویست انجام می شود

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی اعمال تحریم ها علیه صنعت هوایی ایران را برخلاف مقررات بین المللی دانست و تاکید کرد که تحریم های ظالمانه علیه صنعت هوایی ایران توسط کشورهایی اعمال می شود که خود بزرگترین حامی تروریست ها هستند.

کد مطلب: ۸۸۸۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
وزیر راه و شهرسازی: تحریم صنعت هوایی ایران توسط حامیان ترویست انجام می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از مراحل ساخت بزرگراه همت - کرج در جمع خبرنگاران افزود: با تعلیق پروازهای شرکت ماهان به آلمان، سازمان هواپیمایی کشوری آلمان اتهاماتی مطرح کرده است که اصلا زیبنده این شرکت نبود و سازمان هواپیمایی کشوری ایران در نامه ای به هواپیمایی آلمان کتبا پاسخ این اتهامات را داده است.

او با اشاره به اینکه صنعت هوایی ایران از سال های بسیار گذشته در تحریم بوده است، اظهار داشت: هر چند پروازهای هواپیمایی ماهان به آلمان تعلیق شده، اما بسیاری از هواپیماهای ایران ایر هم در فهرست تحریم ها قرار دارند و این برخلاف قوانین و مقررات بین المللی است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت تکمیل بزرگراه همت - کرج برای روانسازی ترافیک بین تهران و کرج اظهار داشت: در نشستی که امروز با تمام دست اندرکاران این پرواز داشتیم، مسایل فنی و مالی آن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که پیمانکار مربوطه تا تیرماه سال آینده این مسیر را تکمیل کند.

او یادآورشد: تسهیل ترافیک در مسیر تهران تا کرج و ادامه آن تا قزوین مطالبه عموم است و باید با تکمیل این مسیر و آزادراه کنار گذر شمالی کرج بتوانیم این مسیر را برای عبور مناسب مردم آماده کنیم.
اسلامی بیان کرد: برای تکمیل انتهای بزرگراه همت به کرج و آزادراه کنار گذرشمالی کرج نیازمند هزار میلیارد تومان منابع مالی هستیم و قرار شد که این منابع از طریق شهرداری کرج، استانداری البرز و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل تامین تا این مسیر برای تردد روان مردم آماده شود.

اسلامی درباره تکمیل آزادراه کنار گذر جنوب تهران نیز گفت: به زودی در بازدید از این آزادراه مسایل آن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا با تکمیل این مسیر بین آبیک تا چرمشهر ترافیک در اطراف تهران و کرج به حداقل ممکن کاهش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار