جلسه برنامه ریزی فعالیت های ویژه ارتحال اما م (ره) در کانون البرز برگزار شد

خبر گزاری پانا:اولین جلسه فصل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز با موضوع برنامه ریزی فعالبت های اجرایی در ایام رحلت امام (ره) و بیان اهمیت خلق حماسه سیاسی و شرکت در انتخابات برگزار شد .

کد مطلب: ۸۸۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ صبح امروز اولین جلسه فصل ویژه مربیان ،مسوولین ،کارشناسان و همکاران ستادی و شهرستانی استان با حضور مشاور استاندار و مدیر کل کانون ، مدیران ،کارشناسان،مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز برگزار شد .
صفی اله رمضانخانی مشاور استاندار و مدیر کل کانون در سخنانی ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و آزاد سازی خرمشهر به استقامت پدران دیروز ایران زمین اشاره کرده و گفت :
ما موقعیت امروز و افتخارات خود در جهان را مدیون رشادت ها ی این پدران هستیم و به خاطر از خودگذشتگی آن هاست که امروز ما به این افتخارات دست یافته ایم .
در ادامه مشاور اجرایی رئیس ستاد انتخابات استان به انتخابات به عنوان مسأله روز اشاره کرده و از کلیه همکاران خواست که با توجه به معیارهای بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) و بر اساس قوانین و مقررات نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح اقدام نمایند .
وی همچنین به الگو شدن انقلاب اسلامی ایران در جهان امروز اشاره کرده و افزود اطمینان دارم انتخابات ریاست جمهوری ایران که در 24 خرداد ماه برگزار خواهد شد همانند انتخابات پیشین درفضای دمکراتیک برگزار می شود و تلاش های برخی قدرت ها برای مخدوش کردن فضای انتخابات و جامعه ایران ناکام خواهد ماند.
و افزود: ملت ایران با درک بالای سیاسی خود نشان خواهد داد که توطئه های دشمنان هیچ تاثیری بر اراده آن برای زندگی مستقل و عدم وابستگی به دیگر کشورها و حمایت کامل از آرمان های انقلاب اسلامی نخواهد داشت.
مشاور استاندار در پایان به تدارک و اجرای فعالیت های بسیار خوب به مناسبت رحلت امام توسط تمامی مراکز کانون استان اشاره کرده و ادامه داد هیچ کس نمی تواند نقش سازنده امام خمینی (ره) و تأثیرات ایشان در تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی جهانی را آن گونه که شایسته است معرفی نماید اما همکاران ما سعی خواهند کرد با بهره گیری از ظرفیت ها و توان مجموعه اقدام شایسته ای در جهت معرفی امام (ره) به نسل آینده انجام دهند .
در ادامه مدیران مراکز و کارشناسان گزارش عملکرد خود را ارایه دادند و فعالیت های کانون به مناسبت رحلت امام تشریح شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار