برگزاری جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با محوریت بررسی مشکلات حمل و نقل جاده‌ای

شهرری (پانا) - بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با محوریت بررسی مشکلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرها و روستاهای شهرستان ری و با حضور روسای ادارات مرتبط برگزار‌شد.

کد مطلب: ۸۸۶۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با محوریت بررسی مشکلات  حمل و نقل جاده‌ای

در این جلسه حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران و رئیس جلسه با بیان اینکه نظارت بر پیمانکاران راه‌سازی ری بسیار ضعیف و نیازمند توجه ویژه است، گفت: تامین تجهیزات و نصب دوربین در راه‌ها و جاده‌ها تنها راه کاهش تلفات انسانی در حوادث رانندگی این منطقه است.

او با اشاره به این‌که مسائل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرها و روستاهای ری از نظر نگهداری، ایمنی، روشنایی و بهداشت مناسب نیست و نیازمند رسیدگی است؛ ادامه داد: برخی از جاده‌های خروجی شهرری از جمله جاده ورامین، قم، جاده قدیم و بهشت زهرا (س) ناایمن و حادثه‌خیز است و باید اصلاح شوند، ضمن اینکه دور برگردان جاده ورامین به طالب‌آباد و جاده امام رضا (ع) و دوربرگردان جاده خاوران نیز از لحاظ مهندسی شرایط مناسبی ندارد.

خلیل آبادی گفت: باید پلیس راهرو و راهداری در این مناطق گشت‌های منظم داشته باشد ضمن اینکه نصب روشنایی و علائم ایمنی نیزضروری است.

او گفت: بسیاری از مردم ساکن در این منطقه از قشر کارگر هستند که در این مسیرهای پرخطر تردد می کنند و باید در این زمینه بیشتر فعالیت کرد.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار