استاندار کردستان:اساتید و نخبگان دانشگاهی برای بهبود شرایط به دولت کمک کنند

سنندج(پانا)-استاندار کردستان اعلام کرد برای تغییر و بهبود شرایط استان، پذیرای نقدهای منصفانه همراه با ارائه راهکارهای قابل اجرا وعملیاتی است.

کد مطلب: ۸۸۶۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان:اساتید و نخبگان دانشگاهی برای بهبود شرایط به دولت کمک کنند

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در دیدار رئیس بسیج اساتید کشور ضمن ابراز خوشحالی از دغدغه اساتید دانشگاهی برای ورود به مسائل و حل مشکلات گفت: آنگونه که شایسته است ارتباط با طیف دانشگاهی برقرار نشده است اما خوشحال خواهیم شد اگر مجموعه های مختلف در راستای اصلاح امور هم نقد کنند وهم راهکارهای درست ارائه دهند.
وی با بیان اینکه بیان مشکلات استان کاری آسان و از عهده همگان بر می آید اضافه کرد: برخی کاستی ها در حوزه زیرساخت ها استان را به این روز انداخته است که ما در بسیاری از شاخص های توسعه ای در رتبه های آخر کشور قرار داشته باشیم و ریشه این امر نیز در کم کاری های گذشته نهفته است.
مرادنیا توسعه کردستان را در گرو ایجاد زیرساخت های اساسی در استان ارزیابی کرد و گفت: علیرغم همه مشکلات اعتباری کشور، در بخش های مرتبط با راه و راه آهن توانسته ایم اعتبارات قابل توجهی بگیریم.
استاندار کردستان توجه به تخصیص مناسب آب برای توسعه کشاورزی را یکی از راههای رشد و ترقی استان برشمرد و اظهار داشت: استان کردستان متاسفانه کمترین بهره مندی را از اعتبارات رهبری در حوزه مهار آب های مرزی داشته است.
وی با بیان اینکه استان کردستان می تواند در تولید محصولات باغی و پروتئینی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد اضافه کرد: کردستان می تواند در یک برنامه پنج ساله تولید گوشت قرمز خود را به میزان ۱۳ هزارتن افزایش دهد و همچنین با توسعه باغات علاوه بر تامین بخشی از نیازهای داخل صادرات نیز داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار