اعلام آمادگی وزارت امور خارجه برای تامین و انتقال ارز معلمان خارج از کشور

تهران (پانا) - معاون اداری و مالی وزارت امورخارجه کشورمان آمادگی خود را برای کمک به تأمین و انتقال فوق‌العاده ارز معلمان سرپرستی ترکیه، روسیه و آسیای میانه اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۸۵۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی وزارت امور خارجه برای تامین و انتقال ارز معلمان خارج از کشور

به گزارش روابط عمومی سرپرستی مدارس جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، روسیه و آسیای میانه؛ محمدتقی صابری، معاون اداری و مالی وزارت امورخارجه، مجید امینی، مدیرکل پشتیبانی امور خارجه و بختیار اسدزاده، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول از مدرسه فجر ایرانیان استانبول بازدید و با سرپرست مدارس جمهوری اسلامی ایران در ترکیه ، روسیه و آسیای میانه دیدار کردند.

در این دیدار یوسف نجفی، سرپرست مدارس جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، روسیه و آسیای میانه گزارشی از اقدامات انجام شده درباره املاک متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران در استانبول و مسائل حقوقی آن ارائه کردند.

یوسف نجفی همچنین با اشاره به مشکلات ارزی پیش‌آمده برای تأمین و انتقال فوق‌العاده ارزی معلمان، خواستار مساعدت جدی‌تر وزارت امور خارجه شدند.

محمدتقی صابری نیز در این دیدار از فعالیت‌های خوب و حسن تعامل سرپرستی تشکر و اعلام آمادگی کرد که در موضوعات مطرح شده بین ایران و ترکیه پی‌گیر خواسته‌ها خواهند بود.

معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه همجنین درباره تأمین ارزی معلمان حوزه سرپرستی ترکیه نیز برای مساعدت و کمک به تأمین و انتقال فوق‌العاده ارزی معلمان اعلام آمادگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار