میز گفتگو با حضور نخبگان در روابط عمومی استانداری راهاندازی میشود
ساری (پانا) - مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از راه اندازی میز گفتگو و دعوت از نخبگان و فعالان اقتصادی در این روابط عمومی خبر داد.
همایش روابط عمومیهای فرمانداریهای استان مازندران با محوریت توجه به ظرفیتهای شهرستانی و ساماندهی سایت های فرمانداری ها برگزار شد.
در این نشست عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری مازندران تغییر رویکرد در اطلاع رسانی فرمانداریها را برای بهره گیری از ظرفیتهای شهرستانی لازم شمرد و گفت: «انتشار اخبار به شیوه سنتی با مخاطبان ارتباط موثر را برقرار نمی کند و باید از شیوهای نوین خبری بهره برد.»
او ادامه داد: «سایت فرمانداری پیشانی اطلاعرسانی یک شهرستان است و نباید صرفا در انتشار اخبار فرمانداری خلاصه شود و معرفی و روایت داشتههای اقتصای، فرهنگی، گردشگری، جغرافیایی، انسانی، سیاسی و اجتماعی، کشاورزی و صنعتی و....در روند اطلاعرسانی روابط عمومی فرمانداری هها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.»
مهدوی با اشاره به رویکرد اقتصادی و نشاط اجتماعی استاندار مازندران افزود: «در شرایط کنونی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجهاند باید زمینه سرمایهگذاریهای خرد و کلان را با معرفی فرصت های شهرستانی فراهم کرد.»
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از راه اندازی میز گفتگو در این روابط عمومی خبر داد و افزود: «قصد داریم با دعوت ازنخبگان و فعالان اقتصادی حضورشان را در رسانهها پررنگتر کنیم.»
مهدوی با تاکید بر رصد و پایش رسانهای در روابط عمومیهای فرمانداریها گفت: «باید مشکلات مطرح شده از سوی رسانهها را رصد کرد و از دستگاه و مجموعه مربوطه پاسخ خواست.»
او فزود: «۱۰ آیتم انتخاب روابط عمومیهای خلاق استان را طراحی کردهایم که به زودی در قالب فراخوان اعلام خواهد شد.»
مهدوی به نقش اساسی روابط عمومیها در تحقق برنامههای دولت و استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: «در برنامه صد روزه استاندار مازندران فعال یا منفعل بودن دستگاهها و سازمانها مشخص خواهد شد.»
او اعلام کرد که از مدیران دستگاهها، سازمانها و مجموعههای مرتبط با دولت خواسته شده تا برنامههای صد روزه خود را در پرتال استانداری مازندران اطلاعرسانی کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران حضور جدی در شبکههای اجتماعی و مجازی را برای معرفی فعالیتهای انجام شده برای روابط عمومی ها ضروری عنوان کرد و گفت: «وقتی فضای مجازی را جدی نگیریم، از آن سوی مرزها برای افکار عمومی برنامهریزی و محتوا تولید میشود تا مردم نسبت به آینده کشور دلسرد شوند.»
مهدوی با تاکید بر اینکه روابط عمومی تنها در فیلم و عکس و بنر خلاصه نمیشود و باید مشاور ، کارشناس و تحلیلگر افکار عمومی باشد، گفت: «مدیران هم نباید تنها از روابط عمومیها انتظار درج اخبار و عکس هایشان را داشته باشند. روابط عمومی در عصر حاضر مجموعهای است که هنرمندانه برای بهتر شدن جامعه و حال مردم تلاش میکند.»
ارسال دیدگاه