رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی:

ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی/هوا برفی می شود

ارومیه (پانا)- رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: از بعد از ظهر یکشنبه با ورود سامانه بارشی به منطقه شرایط جوی برای بارش برف در استان فراهم خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۵۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی/هوا برفی می شود

مهدی صابری با بیان اینکه بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، سامانه بارشی زودگذری را نشان می دهد که از بعد از ظهر یکشنبه، جو استان را تحت تاثیر قرار داده است افزود: این سامانه بارشی تا روز دوشنبه سبب بارش برف و وزش باد بویژه در مناطق جنوبی استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به بارش برف و کاهش دید، اخلال در ترددهای جاده ای پیش بینی می شود ادامه داد: از بعد از ظهر یکشنبه با ورود سامانه بارشی به منطقه شرایط جوی برای بارش برف در استان فراهم خواهد شد.

صابری ادامه داد: بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در شهرها و ایستگاههای هواشناسی استان ارومیه ۰.۵ نازلو ۰.۴ پیرانشهر ۱۷.۴ سردشت ۱۴ اشنویه ۱۳.۴ مهاباد ۳.۳ تکاب ۱.۲ نقده ۰.۹ ماکو ۰.۸ چالدران ۰.۸ میاندوآب ۰.۶ بوکان ۰.۵ شاهین دژ ۰.۲ میلیمتر است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه درشبانه روز گذشته اشنویه و چالدران با ۱۶ درجه زیرصفر سردترین شهرهای استان بودند و پلدشت با ۷ درجه بالاترین دما را بین شهرستانهای استان داشت گفت: دمای هوای شبانه برخی شهرهای استان در دو روز گذشته تاغ ۱۳ درجه زیر صفر کاهش یافت که این افت دما امشب تا ۱۰ درجه پیش بینی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار