رئیس سازمان دانش آموزی: متفاوت فکر کردن و متفاوت رفتار کردن رمز ماندگاری یک معلم است

یزد (پانا) - صبح پنجشنبه ۲۰ دی ماه رئیس سازمان دانش آموزی از کلاسهای آموزش بازیهای فکری در اولین جلسه دوره ضمن خدمت ویژه مربیان پیشتاز ناحیه یک بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۸۸۵۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی: متفاوت فکر کردن و متفاوت رفتار کردن رمز ماندگاری یک معلم است

به گزارش پانا، حسینعلی ملانوری، رئیس سازمان دانش آموزی، محمد معینی، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، ندافیان، مشاور سازمان دانش آموزی در امور علمی و آموزشی، اعظم فتاحی، مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه یک، از کلاسهای آموزشی مکعب روبیک، لیوان چینی، جنگا و اتللو (ریوارسی) در پارک علم و فناوری بازدید بعمل آوردند.

حسینعلی ملانوری در جمع مربیان پیشتاز ضمن تشکر از همکاری رئیس، معاون پرورشی و مسئول سازمان دانش آموزی اداره آموزش پرورش ناحیه یک در برگزاری دوره آموزشی بازیهای فکری اظهار داشت: مهارت آموزی باید مهمترین اولویت در آموزش دانش‌ آموزان در مدارس باشد.

وی بر تغییر روند آموزشی مدارس از دانش محور به مهارت محور تاکید کرد و در ادامه گفت: رهاورد و دستاورد جدید برای دانش آموزان نیازمند رویکرد جدید و متفاوت می باشد.

او ضمن تاکید بر ایجاد شادی، نشاط و بازی در کلاس و تقویت فعالیتهای اجتماعی دانش آموزان؛ انجام کارهای متفاوت، جدید و خلاقانه در مدارس را باعث ماندگاری معلم در ذهن دانش آموزها دانست و خاطرنشان کرد: متفاوت فکر کردن و متفاوت رفتار کردن، رمز ماندگاری یک معلم است.

گفتنی است؛ ملانوری از اختصاص دادن دبیرخانه مرکزی فعالیتهای آموزشی، فکری و سرگرمی به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار