دوره آموزشی آموزشی مربیان پیشتازان مراغه

اسلامی: آموزش و پرورش باید پاسخگوی نیاز های متعدد دانش آموزان باشد

شرکت ۴۰ هزار دانش آموز شهری و روستایی مراغه در ۵۰ برنامه ویژه دهه فجر

مراغه (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه معتقد است که آموزش و پرورش بایستی به نیاز های متعدد دانش آموزا ن پاسخ بدهد.

کد مطلب: ۸۸۵۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اسلامی: آموزش و پرورش باید پاسخگوی  نیاز های متعدد دانش آموزان باشد

جلیل اسلامی درکارگاه آموزشی مربیان پیشتازان آموزش و پرورش مراغه گفت: "با توجه به اینکه تولیدات در آینده نزدیک بر اساس سلایق و نیاز های مشتریان خواهد بود، دستگاه تعلیم و تربیت نیز در حوزه خود بایستی پاسخگوی نیازهای متعدد باشد".

وی با بیان اینکه ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مدارس و در بین دانش آموزان در اولویت کاری این مجموعه قرار دارد، افزود:" اگردانش آموزان شادی را در کنار آموزش و نظم دریافت کنند، حس زیبایی شناسی را به خوبی درک خواهند کرد".

وی افزود: "در این راستا مرکز بازی های فکری و خلاقانه دانش آموزان مقطع ابتدایی در محل پژوهش سرای دانش آموزی این مجموعه مورد بهره برداری قرار گرفت".

مدیر آموزش و پرورش مراغه در ادامه با اشاره به جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت:"امسال جشنواره فجر 97 با شرکت 40 هزار دانش آموز شهری و روستایی در قالب 50 برنامه در این شهرستان به اجرا در می آید".

توانمندسازی مربیان پیشتاز از اولویت های سازمان دانش آموزی استان است

معاون سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این کارگاه گفت: "آموزش و پرورش مراغه با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت موجود، مهد مربیان پیشتازان است".

مقداد علیزاده افزود: " این کارگاه ها در 39 منطقه و ناحیه آذربایجان شرقی و با شرکت 3200 مربی پیشتاز به اجرا در می آید".

وی ادامه داد: توانمند سازی مربیان پیشتاز و آشنایی آن ها با 5 تخصص سازمان دانش آموزی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه ها می باشد".

در ادامه این مراسم نشان لیاقت سازمان دانش آموزی به علی یزدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی و فرامرز جهانگیری مسئول امور فرهنگی و هنری و سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش مراغه و همچنین نشان های مربیان فعال پیشتاز استان آذربایجان شرقی نیز به 4 مربی مراغه ای اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار