گفتگو;

افزایش تمرکز و هماهنگی دست و ذهن با دومینو

یزد (پانا) _ مدیر عامل شرکت فناوری آترین گفت: دومینو فقط یک بازی نیست کودکان میتوانند با ورود به دنیای دومینو خلاقیت را بیاموزند ودر حل مسائل قدرتمند شوند.

کد مطلب: ۸۸۵۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش تمرکز و هماهنگی دست و ذهن با دومینو

عماد مرشدیان مدیر عامل شرکت آترین در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درمورد ساخت قطعات دومینو بیان داشت:دومینو تنها یک بازی ساده نیست بلکه دنیایی است که میتواند دانش‌آموزان وکودکان را با مفاهیم بسیاری آشنا کند و چگونه فکر کردن وقدرت حل مسائل را به آنها بیاموزد.

وی در ادامه درمورد اهدافی که دومینو در بردارد گفت:در راستای کارکردن با قطعات دومینو ودر چارچوب این بازی دستیابی به 3 هدف افزایش تمرکز،هماهنگی دست وذهن و افزایش قدرت حل مسئله مورد توجه است.

وی افزود:مهمترین وسیله در بازی دومینو قطعات ان است که این قطعات باید استاندارد باشند و شاخصه های قطعات استاندارد این است که باید وزن آنها 9 گرم باشد و ابعاد خاصی داشته یاشد شرکت آترین در راستای این امر اقدام به تولید قطعات استاندارد با ویژگی های خاصی نموده است که از جمله آنها میتوان به استفاده از مواد اولیه از جنس مناسب از جنس مواد ظروف یکبارمصرف که برای سلامت کودکان ضرری ندارد و توپر بودن این قطعات برای استقامت بیشر آنها در روند بازی و حالت شیار ها و ترمزگونه سطح قطعات که ذخیره ی آنها در دست برای چیدن را تسهیل میکند.

در ادامه مرشدیان تصریح کرد: مدتهاست که این شرکت درمورد ایده وطرح این قطعات فکر وبرنامه ریزی داشته و تولید این قطعات را از اول آذر سال جاری به طور جدی آغاز نموده که این نواوری منجر به اشتغال زایی شده و7 نفر به طور مستقیم و 35 نفر به عنوان مربی در زمینه آموزش دومینو مشغول بکار شدند.

با تولید این قطعات دست واسطه های این عرصه کوتاه شده است و این قطعات با کیفیت استاندارد وعالی با قینت های مناسب ومقرون به صرفه از اول بهمن ماه سال جاری روانه ی بازار خواهند شد همچنین امکان تخفیف برای مدارس و موسسات آموزشی از سوی شرکت آترین فراهم شده است وامید است با فعالیت روز افزون در این زمینه شاهد رشد خلاقیت در کودکان ونوجوانان باشیم وبتوانیم به اهداف بیشتری در زمینه ی خلاقیت ورشد وکاربرد بیشتر این قطعات در آموزش های درسی دانش‌آموزان باشیم.

در حاشیه ی این گفت‌وگو خبرنگار پانا درمورد تاریخچه تاسیس شرکت آترین که از سال 93 فعالیت خود را آغاز نموده وموفقیت های چشمگیری را داشته و به افق های بلندی در آینده میپندارد با مرشدیان گفت‌وگو کرده و مرشدیان تلاش وناامید نشدن و از همه مهمتر شناسایی نیاز روز جامعه را رمز موفقیت خود بیان کرد.

خبرنگار:مریم آهار

عکاس:الهام سادات حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار