با حضور اعضا در دفتر معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی استان صورت گرفت:

برگزاری چهارمین جلسه کمیته راهبردی مکان یابی مدارس استان زنجان

زنجان (پانا) - چهارمین جلسه کمیته راهبردی مکان یابی مدارس استان زنجان با حضور تمامی اعضا در دفتر معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۴۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین جلسه کمیته راهبردی مکان یابی مدارس استان زنجان

پیرو جلسات مشترک با سازمان مدیریت برنامه ریزی و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان، چهارمین جلسه کمیته راهبردی مکان یابی مدارس استان زنجان در دفتر معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار گردید.

برپایه این گزارش، موارد مطرح شده در این جلسات عبارت بود از: تعامل بیشتر اداره کل نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص مطابقت کدهای آموزشی (اطلاعات مربوط به آمار مدارس، دانش آموزان و ...) و کد فضای مدارس (مشخصات فنی مدارس اعم از مساحت، وضعیت فیزیکی مدارس و...) که منجر به استخراج اطلاعات و آمار دقیق در خصوص سرانه های دانش آموزی و تشخیص میزان نیاز سنجی و نهایتا تخصیص اعتبار به طور عادلانه در مناطق چهارده گانه استان و همچنین تشکیل شناسنامه واحد و به عبارتی ایجاد یک بانک اطلاعاتی از وضعیت مدارس استان گردید.

شایان ذکر است در این جلسه نیز به طور کلی ضوابط مکان یابی مدارس و مجتمع های آموزشی بر اساس نشریه مربوط به دفتر فنی و تحقیقات سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور نمایندگان معاونت های آموزش متوسطه، ابتدایی و اداره مشارکت های مردمی، بازخوانی و بررسی شد و برخی نیازها و مسائل مرتبط با آن نیز مطرح شد.

ضمنا با توجه به اهمیت موضوع و بنا به تاکید نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دبیر خانه این کمیته، تشکیل جلسات کمیته مذکور به صورت هفتگی مورد تاکید قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار