حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بخش حویق

آستارا(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: حویق با دارا بودن بیش از 6 هزار دانش آموز و همچنین ویژگی های طبیعی مساعد از موقعیت خوبی در جهت تعالی آموزشی و فرهنگی برخوردار است.

کد مطلب: ۸۸۴۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بخش حویق

نادر جهان آرای با حضور در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش حویق، مشارکت همه اقشار و نهادها را در پیشرفتهای آموزشی، تعیین کننده دانست و گفت: توجه به مدرسه محوری، استفاده بهینه از نیروهای جوان ، نگاه مطالبه گرانه و بهره گیری از ظرفیت های خیران در تحرک بیشتر دستگاه تعلیم و تربیت موثر است. وی جوانگرایی را از ویژگی های خوب آموزش و پرورش بخش حویق دانست و خاطرنشان کرد: موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به شهر مرزی آستارا در عین موهبت، مخاطراتی را در زمینه حمل و نقل همکاران و به ویژه دانش آموزان فراهم کرده است که ضروری است ناوگان حمل و نقل و راههای دسترسی اصلاح شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به آماده شدن ساخت مدرسه 6 کلاسه بابا طاهر و نیمه کاره ماندن مدارس شهید پورمند و شهید عضدی گفت: با استفاده از ظرفیت بنیاد برکت و خیران مدرسه ساز برآنیم تا ساخت این مدارس هر چه زودتر به پایان برسد.

عظیمی رئیس اداره آموزش و پرورش بخش حویق نیز در این جلسه گفت: با وجود برخی مشکلات در استقرار اداره آموزش و پرورش ولی با تلاش همکاران خوشبختانه نارسایی ها به حداقل رسیده است. وی با اشاره به برگزاری نماز جماعت در 31 مدرسه حویق خاطرنشان کرد: کمبود وسایل نقلیه برای فرهنگیان و دانش آموزان و همچنین تجهیزات اداری از مهم ترین مشکلات این بخش است که نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه سفر یک روزه به حویق با حضور در جمع مدیران مدارس گفت: انگیزه کافی، مهارت لازم و استعداد از ویژگی های مهم مدیران مدارس است که خوشبختانه با سامانه ای شدن انتخاب مدیران این مهم در سال آینده محقق خواهد شد. جهان آرای خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان گام مهمی در بهره گیری از همه ظرفیت های مستعد جامعه آموزش و پرورش است. در ادامه این نشست دو تن از مدیران مدارس به نمایندگی از سایر مدیران مهم ترین دغدغه های مدیران را بیان کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه از دبستان شهید احمد عزتی، دبیرستان دخترانه فاطمیه و مدرسه شبانه روزی الزهرا اسالم بازدید کرد.

دیدار با خانواده شهید علی سجادی و حضور در منزل دانش آموز متوفی ملیکا جعفر نژاد از دیگر برنامه های مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان در سفر به بخش حویق بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار