جشنواره استانی محل تبادل اندیشه‌های تئاتری است

خرم آباد- (پانا) - دبیر اجرایی جشنواره ی تئاتر فجر استانی لرستان با تشریح برنامه های این جشنواره ، گفت: جشنواره بین المللی تئاتر فجر بهار تئاتر هنرمندان و جشنواره استانی محل تبادل اندیشه‌های تئاتری است.

کد مطلب: ۸۸۳۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره استانی محل تبادل اندیشه‌های تئاتری است

فرزاد زیدی نژاد با اعلام اینکه جشنواره بین المللی تئاتر فجر، بزرگترین و با عظمت ترین رویداد نمایشی کشور است، گفت: جشنواره بین المللی تئاتر فجر، بهار تئاتر هنرمندان و گروه های نمایشی کشور است.

وی با اعلام اینکه هنرمندان و گروه های نمایشی کشور با حضور در این جشنواره، تلاش های صادقانه خود را به نمایش می گذارند، افزود: جشنواره تئاتر فجر، زمینه ساز رشد و تعالی و شکوفایی تئاتر کشور است.

دبیراجرایی تئاتر استانی فجر لرستان با بیان اینکه جشنواره بین المللی تئاتر فجر در ارتقای تئاتر شهرستان ها و استان ها، تاثیر بسزایی داشته است، اظهار داشت: جشنواره تئاتر فجر، محل تبادل اندیشه‌های تئاتری و محفل تجدید دوستی‌ها و مودت های هنرمندان تئاتر کشور است.

وی با اعلام اینکه استان لرستان در طی این سالها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف تئاتری را میزبانی کرده است، گفت: استان لرستان برای سومین بار توانسته است میزبانی این رخداد مهم هنری باشد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان با بیان اینکه امسال و با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان لرستان، اداره کل هنرهای نمایشی و دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر، استان لرستان جزو هفت استان برگزار کننده بخش استانی تئاتر فجر انتخاب شده است، از آمادگی استان برای برگزاری این رویداد نمایشی خبر داد و گفت: با همدلی و همراهی هنرمندان و مسئولین فرهنگی و هنری استان به شایستگی از هنرمندان و میهمانان این جشنواره میزبانی خواهیم کرد.

زیدی نژاد با اعلام اینکه نمایشگاه گزیده عکس ها و پوسترهای آثار نمایشی اجرا شده در طی این چهل سال به نمایش در خواهند آمد گفت: نمایشگاه و فروشگاه کتاب های تخصصی تئاتر از دیگر برنامه های این جشنواره است.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بخش استان لرستان به دبیری فرید رحمتی از١٩ تا٢٣ دیماه در شهرستان خرم آباد با حضور گروه‌های نمایشی برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار