نشست هم‌اندیشی بررسی عوامل تقویت و تضعیف اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان گناوه برگزار شد

گناوه، بوشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: امام جماعت مدارس شهرستان گناوه نقش تاثیرگذار و الگویی برای دانش‌آموزان دارند و با برنامه‌ریزی‌هایی که برای مدرسه دارند قطعا بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیر‌گذار هستند.

کد مطلب: ۸۸۳۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی بررسی عوامل تقویت و تضعیف اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان گناوه  برگزار شد

اسکندر احمدی در نشست هم اندیشی بررسی عوامل تقویت و تضعیف اقامه نماز جماعت در مدارس شهرستان گناوه گفت :تعلیم و تربیت وظیفه آموزش و پرورش است ولی در حال حاضر کار پرورش بسیار مشکل و سخت تر از آموزش شده است.

احمدی اظهار داشت:امروز دیگر با گذشته قابل مقایسه نیست و سطح آسیب های اجتماعی بالاست متاسفانه نقش الگوها در جامعه کمرنگ شده است و فضای مجازی تاثیر بسزایی در روند آسیب های اجتماعی دارد.

وی بیان داشت:اقامه نماز در مدارس وجود داشته و دارد و باید وقت و هزینه های بالایی برای پرورش دانش آموزان کنار گذاشت و همچنین برای راغب کردن دانش آموزان به نماز قدرت جذب بالایی داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش گناوه اضافه کرد:نماز باید سرلوحه تمام کارها قرار گیرد به این دلیل که نماز تاکید تمامی اولیا الهی،امامان و بزرگان دین است و برگزاری نماز روز عاشورا در آن شرایط سخت و طاقت فرسا می تواند به طور کامل بیانگر اهمیت نماز باشد.

وی افزود:هر سال ما شاهد برگزاری مسابقات فرهنگی نماز،قرآن ومداحی درسطح مدارس شهرستان گناوه هستیم وهمچنین 95درصد مدارس شهرستان دارای نمازخانه جداگانه است که از نظرامکانات در سطح ایده آلی قرار دارد.

محمد میمنی رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان گناوه در این نشست گفت:برگزاری نماز جماعت بسیار مهم پرثواب و تاثیر گذار است. وی افزود:میل و رغبت دانش آموزان به نماز می تواند نقش سازنده ایی در زندگی آٰنها داشته باشد و همچنین نماز می تواند نقش بازدارنده ی خوبی در مقابله با آسیب ها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار