نمایشگاه آثار منتخب نقاشی "آب =زندگی" در سنندج برپا شد

سنندج(پانا)- فراخوان مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان در کردستان مهر ماه جاری منتشر شد و ۲ هزار و ۷۰ اثر تا پایان مهلت (۳۰ آبان ماه) به دبیرخانه جشنواره واصل شد و داوری آثار نیز تا ۱۵ آذر ماه انجام گرفت.

کد مطلب: ۸۸۳۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه آثار منتخب نقاشی "آب =زندگی" در سنندج برپا شد


فراخوان مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان در کردستان مهر ماه جاری منتشر شد و ۲ هزار و ۷۰ اثر تا پایان مهلت (۳۰ آبان ماه) به دبیرخانه جشنواره واصل شد و داوری آثار نیز تا ۱۵ آذر ماه انجام گرفت.

از میان این تعداد اثر ارسال شده توسط دانش‌آموزان کردستانی به مسابقه نقاشی آب = زندگی، ۱۰ اثر برتر به مرحله کشوری راه یافته‌اند که قرار است در نمایشگاهی که برپا می‌شود، طی مراسمی از صاحبان این آثار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل به عمل آید.

این نمایشگاه از روز سه‌شنبه جاری به مدت ۳ روز (۱۱ لغایت ۱۳ دی) برگزار می‌شود و پیش از افتتاح نمایشگاه، مراسم تقدیر از آثار برتر مرحله استانی با حضور صاحبان آثار و خانواده‌های آن‌ها، مدیران و مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

از شهرستان سنندج، نقاشی‌های ارسالی فاطمه ذوالفقاری از مدرسه نمونه ابرار، مبین مرادویسی از دبیرستان شهیدرضا خدامرادپور، آران امام‌قلی از مدرسه علم و دین ۱، کمند خالق‌پناه و سارا شهبازی از دبیرستان شهیده ناهید فاتحی کرجو، مانیا زرگر از دبستان مهندس ادب ۱ و ثنا عبدالکریمی از مدرسه شاهده رزاق طلب، از شهرستان قروه نقاشی‌های ارسالی ژینا قادری و مهلا ستار از دبستان طیبه و از شهرستان دیواندره نقاشی ارسالی روژان کرمی از دبستان شکوفه‌های انقلاب برگزیده شدند که این ۱۰ اثر در کنار تعدادی دیگر از آثار برگزیده در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

۱۰ اثر برتر دانش‌آموزان کردستانی که به مرحله کشوری راه یافته‌اند در کنار سایر آثار منتخب از استان‌های دیگر؛ اواخر سال جاری در نمایشگاهی در تهران در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت و از میان آثار برتر این مرحله نیز به چند نقاشی برگزیده جوایزی اهداء خواهد شد.

این مسابقه با هدف گسترش فرهنگ صحیح مصرف آب میان آحاد جامعه، با استفاده از توانایی هنری کودکان و نوجوانان سراسر استان و تکثیر و نشر آثار آنان که معمولا برداشت و دریافتی ویژه از فضای پیرامونی است، برگزار شد و قصد داشت توجه افکار عمومی را به پدیده کم‌آبی جلب نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار