مدیرکل تعزیرات استان خبر داد:

ضرورت ثبت کالا درسامانه تعزیرات

همدان (پانا) - به گفته مدیرکل تعزیرات تمامی واحدهای صنفی، شرکت‌ها و نهادهای دولتی موظف و مکلف هستند هرگونه جابجایی کالا در انبارهای خود را در سامانه ثبت کنند و در صورت عدم ثبت در سامانه پرونده آنها در تعزیرات رسیدگی می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۳۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ثبت کالا درسامانه تعزیرات

علیرضا حسن‌پور سه‌شنبه 11 دی در جمع اصحاب رسانه گفت: در ۹ ماهه امسال ۶۷۶۹ پرونده به تعزیرات حکومتی وارد شده که از این تعداد ۶۷۳۸ پرونده معادل ۹۹.۵ درصد رسیدگی شده است.

او افزود: ۵۲۹ پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان تشکیل شده که یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون ریال محکومیت برای آنها صادر شده است‌.

حسن‌پور با بیان این که در قاچاق کالا و ارز ۷۵۸ پرونده به تعزیرات ارسال شده است، تصریح کرد: از پرونده‌های رسیده به تعزیرات ۸۱۸ مورد مختومه اعلام شده و بیش از ۱۷۴ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال جریمه صادر شده است.

او با اشاره به پرونده‌های مهم در بخش قاچاق کالا و ارز، یادآور شد: ۵۸ پرونده مهم به ارزش ۹۹ میلیارد ریال در بخش قاچاق کالا و ارز به تعزیرات واصل شده که شامل ۳ پرونده قاچاق سیگار در شهرستان بهار به ارزش ۱۸۰میلیارد ریال و یک پرونده قاچاق سیگار در کبودراهنگ به ارزش ۸ میلیارد ریال بوده است.

حسن‌پور ادامه داد: همچنین در بخش قاچاق کالا ۵ پرونده مهم قاچاق سوخت به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در استان همدان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی با بیان این که در ۲ ماه گذشته قاچاقج سوخت و دام زنده افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: در استان همدان ۶۷ پرونده قاچاق سوخت تشکیل شده است که ۴۹ پرونده منجر به محکومیت شده است.

او با اشاره به تشکیل ۷ پرونده قاچاق دام زنده با بیش از ۷۷۶ میلیارد ریال جریمه، افزود: ۳ پرونده قاچاق گوشی در استان تشکیل شده که بیش از ۴ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال جریمه شده است.

حسن‌پور گفت: در ۹ ماه گذشته ۸۸۳ اکیپ در تعزیرات تشکیل شده است و ۴۸۴۲ بازرسی انجام گرفته که از این تعداد ۳۲۸۳ واحد صنفی متخلف شناسایی شده و به ۱۰۲۵واحد تذکر داده شده است و در مجموع بیش از ۱۸ میلیارد ریال جریمه توسط گشت‌های سیار تعزیرات صادر شده است.

او عنوان کرد: در آذرماه امسال ۷۹ اکیپ گشت سیار تشکیل شده است که ۳۱۵ واحد صنفی با ۸۳۶ میلیون و ۵۹۶ هزار ریال محکومیت به عنوان متخلف شناسایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: ۷۲۹۸ پرونده در حوزه بهداشت، درمان و دارو تشکیل شده است که ۳۲۸۳ پرونده توسط گشت‌های سیار صورت گرفته و یک واحد رادیولوژی بدون مجوز و یک واحد عطاری تعطیل شده و دستگاه و تجهیزات یک واحد لیزر درمانی و فردی که اقدام به حجامت در منزل کرده بود، ضبط شد.

حسن‌پور از جریمه بیش از یک میلیارد ریالی ۶۷۴ نانوایی خبر داد و گفت: ۸۹۰ واحد خوار و بارفروشی نیز بیش از ۸ میلیارد ریال جریمه شدند.

او با بیان این که ۱۲پرونده با جریمه یک میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریالی برای متخلفات توزیع گوشت قرمز در استان تشکیل شده است بیان کرد :همچنین واحدهای عرضه مرغ به علت تخلف ۱۲۶ میلیون ریال جریمه شده اند.
سحر شهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار