رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خبر داد: تکمیل فاز نخست پایانه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا پایان سال 98

اسلامشهر (پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران گفت: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی از سال ۹۴ برای نخستین‌ بار پایانه صادرات گل و گیاه را در استان تهران راه‌ اندازی کردیم.

کد مطلب: ۸۸۲۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران  خبر داد: تکمیل فاز نخست پایانه صادرات گل و گیاه اسلامشهر تا پایان سال 98

نعمت‌الله ترکی، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استانداری تهران اظهارکرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت کار و رفاه اجتماعی منعقد شده ، باید ۳۳۰۰ میلیارد تومان در قالب اقتصاد مقاومتی به اشتغال‌زایی اختصاص پیدا کند.

او در ادامه افزود: در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی از سال ۹۴ برای نخستین‌ بار پایانه صادرات گل و گیاه را که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون شاخه گل بریده در آن تولید می‌شود، در استان تهران راه‌اندازی کردیم.

ترکی گفت: فاز اول پایانه صادرات گل و گیاه در شهرستان اسلامشهر نیز راه‌اندازی شد و تا پایان سال98 به طور اصولی تکمیل خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: در جلسه مذکور مصوب شد، مسئولان ذی‌ربط برای احداث پایانه صادراتی محصولات کشاورزی پیگیری‌های لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهند و با توجه به ظرفیت‌های تولید در شهرستان‌های جنوبی استان تهران جانمایی این پایانه انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار