جلسه هماهنگی جشن تکلیف دانش آموزان دختر ناحیه دو ری

شهرری (پانا) - با حضور معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش ناحیه دو ری، اولین جلسه هماهنگی جشن تکلیف دانش آموزان واحدهای آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی جشن تکلیف دانش آموزان دختر ناحیه دو ری

حجت عباسی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر وتشکر از زحمات معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اسبق در خصوص اهمیت جشن تکلیف گفت: جشن تکلیف یکی از ماندگاری‌های نونهالان می‌شود و موجب شناساندن والدین نسبت به آموزه‌های دینی و نحوه برخورد آنها با احادیث و آیات قرآن می‌شود و ما باید تلاش کنیم به نحو احسن این جشن را برگزار نمائیم.

در ادامه صادق نوری کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز ناحیه دو ری با تشریح کامل برنامه‌های اجرایی جشن تکلیف سال تحصیلی 98-97 گفت: به همان صورت که جشن تولد دانش‌آموزان برای والدین مهم است و جشن تکلیف در نزد آنها باید بیشتر واز اهمیت خاصی برخوردار باشد وما باید خداوند راسپاس گزارباشیم، زیرا که خداوند توفیق داده تا بتوانیم آمادگی لازم را برای عبادت او داشته باشیم و در این جلسه در رابطه با زمان و مکان برگزاری این مراسم بحث و تبادل نظر شد.

دراین جلسه مدیران مدارس هریک نظرات خود را اعلام نمودند و از نمایشگاهی که به منظور انتخاب چادر و سجاده دانش‌آموزان برگزار شده بود، بازدید به عمل آوردند.

/خبرنگار:جواد تلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار