30 هزار نخ سیگار قاچاق در ارومیه کشف شد

ارومیه(پانا)-فرمانده انتظامی ارومیه از کشف۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در ارومیه خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۲۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
30 هزار نخ سیگار قاچاق در ارومیه کشف شد

کریم اکبری با اشاره به مهم‌ترین کشفیات صورت گرفته در ارومیه اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در محور ارومیه به تبریز به احتمال حمل کالای قاچاق به یک دستگاه سواری مشکوک شده و دستور ایست به راننده آن دادند.

وی با بیان اینکه خودرو پس از توقف به منظور بررسی‌های بیشتر به کنار جاده منتقل شد، افزود: در این بازرسی‌ها ۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد که با ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان امر ارزش ریالی این سیگارهای قاچاق ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه در این راستا خودروی مورد نظر توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد، ادامه داد: همچنین راننده این خودرو به عنوان متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه در یک عملیاتی دیگر ماموران انتظامی با مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی سواری سمند در حال حرکت در مسیر ارومیه به تبریز ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این سیگارها ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که همه آن سیگارها با دستور مراجع قضایی ضبط شد.

اکبری با بیان اینکه ماموران انتظامی ارومیه در حال انجام وظیفه خود مبنی بر کنترل عبور و مرور خودروهای در حال حرکت با رفتارهای مشکوک یک دستگاه خوروی ازرا در محور ارومیه به تبریز دستور ایست را صادر کردند، عنوان کرد: با بازرسی از این خودرو کالای قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط و یک نفر نیز دستگیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار