وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

افرادی که تحت پوشش نهادها و دستگاه‌ها نیستند هم سبد کالایی دریافت می‌کنند

تهران (پانا) - وزیر تعاون، کار و رفاه آخرین وضع اجرای طرح اعطای سبد کالا به اقشار کم‌درآمد را تشریح می‌کند و می‌گوید بخشی از جامعه که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و ماهیانه کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند به زودی سبد کالایی خود را دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۸۸۲۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
افرادی که تحت پوشش نهادها و دستگاه‌ها نیستند هم  سبد کالایی دریافت می‌کنند

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی، محمد شریعتمداری با اشاره به اینکه سبد کالایی با مبلغ ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در اختیار خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته است، افزود: افرادی که تا حالا سبد کالا را دریافت نکرده‌اند با مراجعه به سازمان بهزیستی می‌توانند برای دریافت سبد کالایی خود اقدام کنند.

وزیر کار با بیان اینکه در مرحله بعدی سیاست‌های جبرانی دولت این امکان را در اختیار کارمندان دولت قرار داده است و در آموزش و پرورش سبدهای کالایی تحویل داده شده است که به طور متوسط ۲۰۰ هزار تومان بوده است، گفت: همچنین اکثر اقشار کارمندان دولت کشوری و لشکری و بعد بازنشستگان کشوری و لشکری هم این بسته‌ها را دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم بازنشستگان تامین اجتماعی بودند که منابع آن در دو نوبت تامین شد و اکنون در مرحله اقدام و واریز است، گفت: بعد از این مرحله، به بخشی از جامعه می‌رسیم که تحت پوشش یک نهاد و دستگاه مشخص نیستند و ماهیانه کمتر از ۳ میلیون تومان درآمد دارند.

شریعتمداری اعلام کرد: از طریق بانک‌های اطلاعاتی که در اختیار است و همچنین سازمان تامین اجتماعی و از طریق پرداخت حق بیمه‌شوندگان اطلاعات این بخش از جامعه شناسایی می‌شود.

وی گفت: کاری که توسط مجریان انجام می‌شود، ممکن است دارای خطای انسانی باشد به همین منظور افرادی که سبد کالا دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به همان مرکز خود مراجعه کنند و سبد کالای خود را تحویل بگیرند و مشکلی برای تامین مالی این طرح وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار