برنامه‌های بزرگداشت روز ۹ دی در استان سمنان اعلام شد

سمنان (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان برنامه‌های بزرگداشت روز ۹ دی در سطح استان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های بزرگداشت روز ۹ دی در استان سمنان اعلام شد

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در راستای برنامه‌های بزرگداشت روز ۹ دی جهت برنامه‌هایی در سراسر استان تدارک دیده شده که تعدادی از آن‌ها اجرا شده و تعدادی نیز در حال اجرا است.

وی افزود: در شهرستان سمنان ۷ شب مراسمی در ۷ مسجد تدارک دیده شده که تعدادی از برنامه ها برگزار شده و تعدادی از آن ها باقی مانده است و در همه‌ی شهرستان‌های استان برنامه های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام قندهاری تصریح کرد: برنامه‌های تبیینی بزرگداشت ۹ دی در مراکز علمی تدارک دیده شوده و برنامه‌های آیینی برگزار می‌شود که عمده‌ترین آن‌ها تجمع مردم در روز نهم دی ماه است.

حجت الاسلام قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برنامه‌های ۹ دی در شهرستان‌های استان گفت: در روز ۹ دی ماه در ساعت ۰۹:۳۰ در سمنان تجمع مردمی در میدان امام خمینی(ره) و در شاهرود در همان ساعت در میدان گل شاهرود برگزار می‌شود.

وی افزود: در ساعت ۱۰:۰۰ تجمع مردم گرمسار در گلزار شهدای گرمسار و در ساعت ۱۰:۰۰ تجمع مردم در مسجد صاحب الزمان(ع) آرادان و در مهدیشهر تجمع مردم در مسجد صاحب الزمان (ع) مهدیشهر برگزار می‌شود.

قندهاری تصریح کرد: برنامه تجمع در شهرستان‌های مختلف میامی - مجن - حسین آبادکلپوش و بیارجمند و شهمیرزاد و ایوانکی و بسطام نیز برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار