ثبت‌احوال از نهادهای مهم است که هویت و ملیت مردم با آن گره‌خورده است

تفت (پانا) - فرماندار شهرستان تفت در دیدار با مدیر و کارکنان ثبت و احوال شهرستان تفت اظهار داشت: ثبت‌احوال از نهادهای مهم و حساسی است که هویت و ملیت مردم با آن گره‌خورده و می‌تواند با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز از وقایع حیاتی در کشور زمینه‌ساز تدوین سیاست‌های کلان مدیریتی باشد.

کد مطلب: ۸۸۱۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌احوال از نهادهای مهم است که هویت و ملیت مردم با آن گره‌خورده است

"محمد محامدی" در دیدار با مدیر و کارکنان ثبت‌احوال شهرستان تفت با تبریک صدمین سالگرد تأسیس ثبت‌احوال در ایران خاطرنشان کرد: از زمان صدور اولین شناسنامه در سال 1297 هجری شمسی تاکنون تحولات چشمگیری در حوزه ثبت‌احوال پدید آمده است.
وی در ادامه افزود: امروز با صدور کارت هوشمند ملی که به‌عنوان زیرساخت اصلی دولت الکترونیک موردتوجه نظام اجرایی کشور بوده و ماحصل این طرح ملی الکترونیکی شدن کلیه خدمات با مشارکت مؤثر دستگاه‌های اجرایی خواهد بود، نشان از عزم دولت برای ایجاد توسعه پایدار در امور اساسی و زیر بنایی کشور دارد.
فرماندار شهرستان تفت تصریح نمود: ثبت‌احوال از نهادهای مهم و حساسی است که هویت و ملیت مردم با آن گره‌خورده و می‌تواند با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز از وقایع حیاتی در کشور زمینه‌ساز تدوین سیاست‌های کلان مدیریتی باشد.
محامدی همچنین از همشهریان عزیز درخواست نمود با توجه به اینکه برای تعویض کارت ملی قدیمی خود و دریافت کارت ملی هوشمند تا پایان سال فرصت باقی است نسبت به تعویض کارت ملی خود هر چه سریع‌تر اقدام نمایند.
فرماندار تفت از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند مدیریت و کارکنان ثبت‌احوال شهرستان تفت با اهدای لوح تقدیر تشکر و قدردانی نمود وبر تلاش و تعهد همه مدیران و کارکنان این دستگاه در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید تأکید نمود.
در ادامه "داود داودی" رئیس ثبت و احوال شهرستان تفت به ارائه گزارشی از عملکرد اداره متبوع خودپرداخت و اظهار داشت: در 9 ماه سال 97 تاکنون 380 ولادت، 138 وفات، 217 ازدواج و 24 مورد طلاق در ثبت‌احوال شهرستان ثبت‌شده است.
وی در ادامه افزود: با راه‌اندازی ثبت‌نام سیار کارت هوشمند ملی در تلاش هستیم تا پایان سال تمامی افراد شهرستان درخواست خود برای تعویض کارت ملی هوشمند را به ثبت برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار