معاون پژوهش، برنامهریزی و تامین نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان:
هدف سند تحول بنیادین تربیت دانشآموزانی پرسشگر، پویا، خلاق و بالنده است
زنجان(پانا)-معاون پژوهش، برنامهریزی و تامین نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دنیا هماکنون با سرعت به سمت تکنولوژی و پیشرفت حرکت میکند، اظهار کرد: آموزش و پرورش نیز وظیفه دارد این مسیر را تسهیل ببخشد.
![هدف سند تحول بنیادین تربیت دانشآموزانی پرسشگر، پویا، خلاق و بالنده است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZDZkOGQB8lHP/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHeRxuu7MRlIAsAIKXaKdntA,,/ZDZkOGQB8lHP.jpg)
علی محمدی با اشاره به تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به اهمیت دادن به موضوع پژوهش عنوان کرد: هدف این سند این است که بتوانیم دانشآموزان پرسشگر، پویا، خلاق و بالنده تربیت کنیم.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در طول سال فعالیتهای علمی و پژوهشی مختلفی را انجام میدهد، تصریح کرد: این در حالی است که با وجود همه اقدامات تا نقطه ایدهآل فاصله زیادی وجود دارد که تلاش بیشتری را می طلبد.
معاون پژوهش، برنامهریزی و تامین نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ایجاد سایت پژوهش در کلاسهای درس را یکی از اقدامات آموزش و پرورش در این حوزه خواند و افزود: این سایت با همکاری دانشگاهها، اساتید، دانشجویان و دانشآموزان برتر کنکور در مدارس انجام میشود.
وی از حضور دانشآموزان در دانشگاهها با رویکرد آشنایی آنان با فضاهای آموزشی خبر داد و گفت: این دانشآموزان علاوه بر حضور در فضای دانشگاه در کارگاههای اقدامپژوهی نیز شرکت میکنند.
ارسال دیدگاه