نشست پیشتازان دبیرستان شید رجایی با مسئولان سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش خراسان شمالی قرار گرفتن در جمع اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی را لذت‌بخش دانست و تاکید کرد باور به سازمان و منش‌های آن نقش مهمی در اثربخشی فعالیت‌ها دارد.

کد مطلب: ۸۷۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست پیشتازان دبیرستان شید رجایی با مسئولان سازمان دانش‌آموزی خراسان شمالی

علی شورزاده گفت: دانش آموزان درسازمان دانش آموزی دموکراسی و مهارت اجتماعی را تمرین می‌کنند و باید یک پیشتاز سازمان دانش‌آموزی اخلاق مداری و سعه‌صدر را سرلوحه کار خود قرار دهند .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی ادامه داد: مربی با انگیزه، دانش آموز ماهر را تربیت میکند شما باید خود را ناجی بدانید و تشکل ابزاری است برای نجات فرزندان از آسیبهایی که در جامعه در کمین ماست.

معاون پرورشی و فرهنگی تصریح کرد: جامعه اسلامی به وجود شما عزیزان افتخار می کند چون در آینده سُکاندار جامعه اسلامی شما دانش آموزان هستید ولی زمانی می توانید موفق باشید که در روابط بین فردی و با دیگران مؤثر عمل کنید و آرامش را همیشه سرلوحه امور خود قرار دهید

مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز در این نشست گفت: حضور در تشکیلات سازمان دانش آموزی از مصادیق امور خیر است ، مربیان و مدرسینی که در این راه گام بر می دارند و در راستای تربیت همه جانبه دانش آموزان پیشتاز تلاش می کنند در واقع پایه ریز یک جامعه متعالی هستند.

مجید مصباح صبح امروزدرنشست دانش آموزان تشکیلاتی دبیرستان شهید رجایی افزود: تمام برنامه های سازمان دانش آموزی بر محوریت تشکیلات می چرخد و برنامه ریزی در این حوزه امری مهم و حیاتی است.

وی با اشاره به اینکه این سازمان در خراسان شمالی 45 هزار نفر جمعیت تشکیلاتی دارد گفت: تمرکز ما بر کیفی سازی فعالیت ها بوده و برنامه داریم یک خروجی مطلوب و کارآمد عملیاتی از این 45هزار نفر عضو داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکهبخش اعظمی از فعالیتهای این سازمان باید در کف مدرسه انجام شود اظهار داشت: برخی متاثر از تحولات اجتماعی از انجام وظایف خود دور می شوند در حالیکه اتفاقات بیرونی و اجتماعی باید ما را بر تربیت نسلی مقاوم و مهارت محور و پایبند به اصول اخلاقی مبتنی بر منش های 12 گانه سازمان مصمم تر کند.

مصباح افزود: نباید تربیت را فراموش کنیم ، درستی و راستی را باید محور زندگی کنیم ، دوستی با طبیعت نیاز امروز همه جوامع است و تمامی منش های 12 گانه سازمان دانش آموزی از نیازهای روز بشر است که ما را در انجام رسالتی که داریم ثابت قدم تر می کند.

وی در پایان گفت: امسال سعی داریم با خلاقیت و نوآوری به سمت کیفی سازی بهتر برنامه ها برویم و در این راستا از حضور دانش آموزان نیز در کنار کادر و مربیان و مدرسین نیز استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار