استیضاح وزیر به دلیل پخش کلیپ جنجالی

تهران (پانا) - نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در حال جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی است.

کد مطلب: ۸۷۹۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
استیضاح وزیر به دلیل پخش کلیپ جنجالی

روز گذشته و بعد از پخش گسترده کلیپ جنجالی عبدالباسط درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی، او در گفت‌و‌گویی اعلام کرد که استیضاح فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی را در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهد کرد.

صبح امروز (سه‌شنبه) نیز مجلس شورای اسلامی پشت درهای بسته و در نشستی غیرعلنی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و مسئولان گمرک موضوع کلیپ جنجالی را بررسی کردند که در نهایت مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و دارایی مسئول بررسی همه جوانب موضوع و ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی تا پایان وقت اداری فردا شدند.

با این حال، علی کرد، نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی برای استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی به منظور حمایت از نماینده مردم سراوان در خانه ملت داد.

او همچنین متذکر شد که تاکنون برای طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی 40 امضا جمع آوری شده است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت که در این طرح، علاوه بر استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی، عزل رئیس گمرک و حراست گمرک نیز درخواست شده است.

بر اساس این گزارش، دژپسند حدود 60 روز پیش با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و موافقت اکثریت نمایندگان، به عنوان وزیر اقتصاد و دارایی دولت بعد از استیضاح مسعود کرباسیان انتخاب شد بنابراین به نظر نمی‌رسد بهارستان در اوضاع کنونی و در روزهای تدوین لایحه بودجه 98، قصد تغییر وزیر اقتصاد و دارایی را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار