رئیس پلیس راهور خبر داد: کاهش 20 درصدی شکایات مردم از راهور
پلیس برای بنزین دو نرخی، تابع تصمیم دولت است
تهران (پانا) - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد این پلیس از کاهش 20 درصدی شکایات و انتقادات خبر داد.
![رئیس پلیس راهور خبر داد: کاهش 20 درصدی شکایات مردم از راهور](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ZDY0Mzky1n9V/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHOErIFu4LegQsAIKXaKdntA,,/ZDY0Mzky1n9V.jpg)
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در حاشیه برگزاری دومین دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره تعالی و استانداردسازی رفتار کارکنان با هدف بهبود عملکرد نیروهای پلیس و ارتقاء دانش و مهارت کارکنان برگزار شد. در سالهای اخیر با تمرکز بر آموزشهای رفتاری کارکنان، میزان رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس افزایش داشته و شاهد کاهش 20 درصدی شکایات از رفتار و عملکرد پلیس راهور هستیم.
سردار مهری با بیان اینکه به طور میانگین 30 تا 40 درصد تخلفات رانندگی از سوی تجهیزات هوشمند ثبت و ضبط میشود، افزود: به دنبال این هستیم که همه تخلفات رانندگی با بهرهمندی از تجهیزات و فناوریهای نوین ثبت شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به این سوال که بعضا به ویژه در فضای مجازی شاهد رفتارهای ناخوشایند برخی متخلفان با مأموران پلیس هستیم، عنوان کرد: پلیس به صورت قاطع با کسانی که تخلفات حادثهساز چون سرعت و سبقت غیرمجاز و ... دارند برخورد میکند و در این میان نیز با هر متخلفی که پلیس را مورد تعرض و اهانت قرار دهد نیز برخورد میکند و در عین حال به برخورد شایسته کارکنان با مردم تأکید میشود.
سردار مهری تأکید کرد: پلیس برای حفظ جان رانندگان و شهروندان اعمال قانون میکند و لازم است همه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند.
وی در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد رئیسجمهوری برای ارائه بنزین دو نرخی عنوان کرد: تابع تصمیمات ابلاغی هیأت وزیران و دولت هستیم و در صورتی که در این مورد نیز ابلاغی صورت بگیرد انجام میشود.
ارسال دیدگاه